Kageshop Kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2015

jojomama

Lillemanden har snart fødselsdag og kagen skal jo være mega sej og hjemmelavet. Jeg mangler dog noget udstyr og synes ikke rigtig, der er nogle gode butikker, som har kageudstyr (tyller, forme, udstikkere mv) i København.

kender du mon en god butik i København, hvor jeg kan købe alt muligt udstyr?

PAnduro Hobby har for småt et udvalg og specialkøbmanden på Gl. Kongevej er lukket...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

Os&lilledig

kreafina skriver:

Lillemanden har snart fødselsdag og kagen skal jo være mega sej og hjemmelavet. Jeg mangler dog noget udstyr og synes ikke rigtig, der er nogle gode butikker, som har kageudstyr (tyller, forme, udstikkere mv) i København.

PAnduro Hobby har for småt et udvalg og specialkøbmanden på Gl. Kongevej er lukket...

Prøv at Google om i har en "kræmmerhuset" i København. De har rigtig meget !

Anmeld Citér

16. april 2015

Silverwood

kreafina skriver:

Er du klar over at Specialkøbmanden ligger i Rødovre?

Anmeld Citér

17. april 2015

jojomama

Silverwood skriver:

Er du klar over at Specialkøbmanden ligger i Rødovre?

Ja, men der er godt nok langt derud, når man ikke har bil og ikke har ret meget tid... 

Anmeld Citér

17. april 2015

Silverwood

kreafina skriver:

Ja, men der er godt nok langt derud, når man ikke har bil og ikke har ret meget tid... 

Ja det kan jeg godt se vil du i en fysisk butik? Kender du SweetKitchen.dk det er en webshop.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.