Hvordan vokser jeres maver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvordan jeres maver vokser☺ jeg er selv 10+0 og 2. gangs gravid og er ikke vokset endnu. Jeg er kun lidt oppustet om aftenen.. er blevet skannet 3 gange og alt er som det ska være så ved den har det godt derinde.. 1. gang gik der også noget tid inden jeg fik rigtig gravid mave.. mener det var omkring halvvejs..

Hvor lang tid gik der før i så gravide ud?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

Tutter92

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvordan jeres maver vokser☺ jeg er selv 10+0 og 2. gangs gravid og er ikke vokset endnu. Jeg er kun lidt oppustet om aftenen.. er blevet skannet 3 gange og alt er som det ska være så ved den har det godt derinde.. 1. gang gik der også noget tid inden jeg fik rigtig gravid mave.. mener det var omkring halvvejs..

Tror jeg var 15-16 uger før jeg selv kunne se det, og omkring 20-21 uger før man kunne se det uden på tøjet

Anmeld Citér

16. april 2015

Masig

Anonym skriver:

Jeg voksede hurtigt begge gange. Har ikke kunne skjule det efter uge 12 nogen af gangene...

Anmeld Citér

16. april 2015

S*DD

Jeg er 14+ nu og min mave er vokset meget. Men jeg er stadig der hvor man kan være i tvivl om jeg bare er tyk eller gravid

Anmeld Citér

16. april 2015

Beem82

Jeg er andengangs og 12+0 og har allerede fået flere kommentarer om at man kan se der sker noget Jeg er også hoppet i det løstsiddende tøj, kan slet ikke holde ud at have mine jeans på!

Jeg ved godt at lidt af det hænger sammen med at jeg har døjet med konstant sult og deraf kvalme som kun mad kunne lindre. Og da jeg sidder ved computeren dagen lang pga en stor opgave, har der ikke været noget til at distrahere og så har jeg småspist en del for at kunne holde det ud. Der er dog kun kommet ca 3kg på så det er ikke fordi jeg er gået amok

Og jo er også oppustet. Men den mave der er der om morgenen er tydelig gravidmave og sidder det helt rigtige sted

Første gang var jeg ihvertfald en måned længere henne før der kom rigtig form på maven.

Anmeld Citér

16. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg er 27+5 og det er først inden for de sidste 2 uger at maven virkelug kan ses.

er 3graviditet og de to første er der også først sket noget inden for de sidste 3 mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.