Det er jo meget individuelt, hvornår man synes det er det rigtige tidspunkt, men der er da rigtig mange der venter til efter NF.
Jeg har et job, hvor jeg gerne skal offentliggøre det så hurtigt som muligt, da der skal laves lidt om i mine arbejdsopgaver. Derfor har jeg den holdning, at hvis mine kollegaer skal vide det, skal nærmeste familie. 1. gang testede jeg positivt en uge før jul - derfor kunne jeg vente med at fortælle det på job til efter nytår. Så familien og en af mine bedste veninder fik besked om det i julen. Da jeg havde offentliggjort det på job, var det officielt og blev også skrevet på FB.
2. gang fik nærmeste familie, nogle gode veninder og job også nyheden med det samme. Det blev dog først gjort helt officielt for "resten af verden" efter NF.
Jeg har egentlig haft det fint med at fortælle det med det samme - skulle noget være gået galt, havde det været rart at de nærmeste vidste det alligevel.
Desuden tror jeg, at jeg ville have haft svært ved at holde det skjult - specielt for min mor. 
Anmeld
Citér