Us størrelser hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. april 2015

marie_jon

Sidder og skal bestille nogle t-shirt fra USA. Men aner ikke hvilken str til min søn? Han bruger 110. Der står: 

2T 3T 4T 6 8 ?

nogle der er kloge på det område?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

marie_jon

Slet ingen?

Anmeld Citér

16. april 2015

Muffinmus

Jeg tror at det er str 6 der svarer til 110 og 7 svarer til 116. Men husk du kun må bestille for 80 kr incl fragt, ellers kommer søde lille Danmark efter dig og post dk må opkræve 150 kr blot i fortoldning. Ydérmere skal du betale afgift hvad du bliver snuppet. Så det kan blive en jævnt dyr affære. Nogle går fri, mange gør ikke. Er selv blevet nuppet, kostede 250 kr ekstra for en creme

Anmeld Citér

16. april 2015

TNBC

maria_jo skriver:

Sidder og skal bestille nogle t-shirt fra USA. Men aner ikke hvilken str til min søn? Han bruger 110. Der står: 

2T 3T 4T 6 8 ?

nogle der er kloge på det område?

Her har vi en 2årige dreng, der kan passe 3T(nogen af dem er lidt store)..

så 2 3, 4 vil jeg sige er for små.

Jeg læste lige på en side, at 116 var size 7(irritere mig at jeg ikke kan spørge hende i USA)

Så jeg vil sige 6.

Anmeld Citér

16. april 2015

marie_jon

MariaE skriver:

Jeg tror at det er str 6 der svarer til 110 og 7 svarer til 116. Men husk du kun må bestille for 80 kr incl fragt, ellers kommer søde lille Danmark efter dig og post dk må opkræve 150 kr blot i fortoldning. Ydérmere skal du betale afgift hvad du bliver snuppet. Så det kan blive en jævnt dyr affære. Nogle går fri, mange gør ikke. Er selv blevet nuppet, kostede 250 kr ekstra for en creme

����shit det kan blive dyrt!! Men tusind tak for Info����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.