Hvor lang tid?? 3. Graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

Ellie79

MMOGM skriver:

Hold da ferie!  Hihi, jeg er så utålmodig at jeg har tænkt mig at bruge æl tests hehe 

Skal ikke klage men havde nok mentalt forberedt mig på der ihvertfald ville gå 6 mdr. Også fordi jeg er midt i 30erne denne gang men men lillebror var åbenbart så klar til at blive til hele - held og lykke med jeres projekt er en dejlig tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

k&k&k&k

MMOGM skriver:

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide 3. Gang? Og hvor lang tid tog det med de 2 første? 

Nr 1 & 2 er lavet i første forsøg, og nr 3 er noget af en overraskelse! Han er lavet uden vi prøvede på det og han er bestemt ikke planlagt, men mere end velkommen 

Anmeld Citér

16. april 2015

MMOGM

k&k&k&k skriver:

Nr 1 & 2 er lavet i første forsøg, og nr 3 er noget af en overraskelse! Han er lavet uden vi prøvede på det og han er bestemt ikke planlagt, men mere end velkommen 

Dejligt med en lille overraskelse. Og især når han nu var velkommen 

Anmeld Citér

16. april 2015

VNB

MMOGM skriver:

Hvor lang tid tog det jer at blive gravide 3. Gang? Og hvor lang tid tog det med de 2 første? 

Det tog os 2 år at blive gravid med vores ældste barn, og 1,5 år med nr to barn, og blot 14 dage med vores tredje barn  

Anmeld Citér

16. april 2015

babyMark

De tog første i andet forsøg og nr 3 i første hug... Var 29 år første gang er 35 nu...så her går det også nemt...manden syntes der burde være en længere træningsperiode  he he

Anmeld Citér

16. april 2015

MMOGM

babyMark skriver:

De tog første i andet forsøg og nr 3 i første hug... Var 29 år første gang er 35 nu...så her går det også nemt...manden syntes der burde være en længere træningsperiode  he he

Dejligt at hører  haha din mand føler sig snydt  

er selv 23, så håber vi får en lige så kort træning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.