Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MMOGM skriver: Hold da ferie! Hihi, jeg er så utålmodig at jeg har tænkt mig at bruge æl tests hehe
Hold da ferie! Hihi, jeg er så utålmodig at jeg har tænkt mig at bruge æl tests hehe
Skal ikke klage men havde nok mentalt forberedt mig på der ihvertfald ville gå 6 mdr. Også fordi jeg er midt i 30erne denne gang men men lillebror var åbenbart så klar til at blive til hele - held og lykke med jeres projekt er en dejlig tid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MMOGM skriver: Hvor lang tid tog det jer at blive gravide 3. Gang? Og hvor lang tid tog det med de 2 første?
Hvor lang tid tog det jer at blive gravide 3. Gang? Og hvor lang tid tog det med de 2 første?
Nr 1 & 2 er lavet i første forsøg, og nr 3 er noget af en overraskelse! Han er lavet uden vi prøvede på det og han er bestemt ikke planlagt, men mere end velkommen
k&k&k&k skriver: Nr 1 & 2 er lavet i første forsøg, og nr 3 er noget af en overraskelse! Han er lavet uden vi prøvede på det og han er bestemt ikke planlagt, men mere end velkommen
Dejligt med en lille overraskelse. Og især når han nu var velkommen
Det tog os 2 år at blive gravid med vores ældste barn, og 1,5 år med nr to barn, og blot 14 dage med vores tredje barn
De tog første i andet forsøg og nr 3 i første hug... Var 29 år første gang er 35 nu...så her går det også nemt...manden syntes der burde være en længere træningsperiode he he
babyMark skriver: De tog første i andet forsøg og nr 3 i første hug... Var 29 år første gang er 35 nu...så her går det også nemt...manden syntes der burde være en længere træningsperiode he he
Dejligt at hører haha din mand føler sig snydt
er selv 23, så håber vi får en lige så kort træning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128