pco ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
1 synes godt om
15. april 2015

diana1805

Hey lady's 

Hvor længe gik der før i havde mistanke til at noget var galt  ? Hvilke symptomer havde i ? Sådan generelt ? Og hvordan er fremtids udsigterne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Kærlighediminmave

diana1805 skriver:

Hey lady's 

Hvor længe gik der før i havde mistanke til at noget var galt  ? Hvilke symptomer havde i ? Sådan generelt ? Og hvordan er fremtids udsigterne? 

Efter et halvt års tid var jeg ret sikker på der var noget i gære. Havde sjældent menstruation. Så gik til lægen i december og vi venter nu på at jeg begynder at bløde og så skal vi igang med første iui forsøg

Anmeld Citér

15. april 2015

diana1805

nullermand15 skriver:

Efter et halvt års tid var jeg ret sikker på der var noget i gære. Havde sjældent menstruation. Så gik til lægen i december og vi venter nu på at jeg begynder at bløde og så skal vi igang med første iui forsøg

Tak for svar. 

Hvad er iui  ? 

Anmeld Citér

15. april 2015

Mynthe_Mus

Hey lady's 

Jeg har altid vidste jeg havde pco. 

Menstruation 2 gange årligt. Fedt på maven. 

Siden jeg var teenager lys skæg på overlæben :/ 

Skintags :/ 

--- Fremtid udsigter ^_^

Altid troede jeg ikke vilde kunne blive gravid.  og om jeg skulle ha en chance, troede jeg, at jeg skulle i behandling i flere år. 

MEN gevinst efter en måned :-) 

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

diana1805 skriver:

Tak for svar. 

Hvad er iui  ? 

IUI-h = insemination med mandens sæd. 

Iui-D insiminaion med doner sæd. 

Spøjtes med lille plastikrør op i livmoderen igennem livmoderhalsen  

Anmeld Citér

15. april 2015

Kærlighediminmave

diana1805 skriver:

Tak for svar. 

Hvad er iui  ? 

Inseminations

Anmeld Citér

15. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Da jeg havde været uden p-piller i 6-7 måneder og stortset aldrig fik min menstruation samt begyndte at få øget hårvækst var jeg overbevist om at der var noget andet galt end blot " hormonerne skal lige ud af kroppen" som lægen blev ved med at sige. 

Min gynækolog bekræftede egentlig bare min mistanke, nemlig pcos med ægblærer og forhøjet mandelige hormoner. 

Jeg fik metformin i nov. 2014, spiste 100 % eller kiss kosten og dyrkede regelmæssig motion.. og her i sidste uge fik jeg min første positive test. 

Vi var ellers på vej i fertilitetsbehandling. 

Så pcos er ikke en falliterklæring, det betyder bare at der er nogle ting man skal lave om i sit liv, og det kan måske blive sværere at blive gravid - men masser pcos piger bliver gravide naturligt, så der er mange muligheder for hjælp på den ene eller anden måde. 

Anmeld Citér

15. april 2015

xStinepigen

diana1805 skriver:

Hey lady's 

Jeg fik mistanke i sommers, da jeg normalt havde regelmæssig menS, som pludseligt sprang over i 3 måneder. Fik akne ogntogboå i mellemtiden. Så i december tog jeg til lægen, januar ind på fertilitetsklinikken Hvidbjerg fik metformin - som hjalp helt fantastisk på min akne, og to måneder efter havde jeg en positiv graviditetstest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.