ondt i maven efter insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2015

silassui

blev insemineret i dag, hende der insemineret mig sagde ups troede du havde virkelig langt op til livmoder halsen eller åbningen el sådan noget men den går lidt opad. Det betød selve ikke noget, men da jeg kørte hjem fik jeg så ondt i maven at jeg valgte at gå ind i et indkøbscenter hvor det blev være begyndte at svede og havde ikke nogen kræfter i arme og ben.

sidst jeg blev insemineret havde jeg også lidt ondt.

nogen bud på hvorfor?

tænker det nok ikke har noget m inseminationen at gøre men mærkeligt at få ondt 2 gange første gang dog ikke så slemt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

blev insemineret i dag, hende der insemineret mig sagde ups troede du havde virkelig langt op til livmoder halsen eller åbningen el sådan noget men den går lidt opad. Det betød selve ikke noget, men da jeg kørte hjem fik jeg så ondt i maven at jeg valgte at gå ind i et indkøbscenter hvor det blev være begyndte at svede og havde ikke nogen kræfter i arme og ben.

nogen bud på hvorfor?

tænker det nok ikke har noget m inseminationen at gøre men mærkeligt at få ondt 2 gange første gang dog ikke så slemt.

Jeg blev engang VILDT dårlig! De sagde at sæden måske ikke var renset ordenligt op og at det kunne gøre en rigtig skidt tilpas

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

nogen bud på hvorfor?

Har du fået det bedre?

Hold øje med feber. 

Anmeld Citér

15. april 2015

silassui

Os&lilledig skriver:

Har du fået det bedre?

Hold øje med feber. 

ja har det bedre og ingen feber tror jeg da, men kan sagtens mærke maven endnu��

virker sæden hvis den ikke er renset ordenligt?

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

ja har det bedre og ingen feber tror jeg da, men kan sagtens mærke maven endnu��

virker sæden hvis den ikke er renset ordenligt?

Ja det er bare "alt det urene" som ikke er sædceller at der måske er en lille smugle tilbage af men hvis det er din mands sæd, Så er du jo Van til det i din krop

Anmeld Citér

15. april 2015

silassui

Os&lilledig skriver:

Ja det er bare "alt det urene" som ikke er sædceller at der måske er en lille smugle tilbage af men hvis det er din mands sæd, Så er du jo Van til det i din krop

�� super..

Det ikke min mands, men donor sæd, men pyt med utilpasheden hvis det virker ��

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

�� super..

Det ikke min mands, men donor sæd, men pyt med utilpasheden hvis det virker ��

Mit er også doner sæd.. Man skal bare lade være at tænke for meget over det  

og genrelt kommer underlivet på overarbejde. Det er jo slet ikke van til SÅ mange svømmere op

Anmeld Citér

16. april 2015

silassui

Os&lilledig skriver:

Mit er også doner sæd.. Man skal bare lade være at tænke for meget over det  

og genrelt kommer underlivet på overarbejde. Det er jo slet ikke van til SÅ mange svømmere op

Du har ret, Tak ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.