Hjemme inseminering og medmor adoption

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der kender de reglerne for medmor adoption ved hjemme inseminering med donersæd fra sædbanken. 

Kan simpelthen ikke hitte ud af det, efter de nye regler i 2014 trådte i kraft. 

Vi er gift og har 1 barn sammen i forvejen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Os&lilledig

Med doner dom hjælper jer? Eller fra sædbank..? for så ville jeg kontakte cyros os høre hvordan og hvorledes eller ringe til statsamtet og spørge

tror det er nemmere ved doner sæd end hvis man har en "privat". Kender flere som er endt i den sure sitation med privat doner. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Med doner dom hjælper jer? Eller fra sædbank..? for så ville jeg kontakte cyros os høre hvordan og hvorledes eller ringe til statsamtet og spørge

tror det er nemmere ved doner sæd end hvis man har en "privat". Kender flere som er endt i den sure sitation med privat doner. 

Det glemte jeg da helt at skrive på, så det rettes lige. 

Det er med donersæd fra sædbank. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det glemte jeg da helt at skrive på, så det rettes lige. 

Det er med donersæd fra sædbank. 

Vi er insemineret på klinik (også lesbiske) og vi skulle sende medmoder papir afsted INDEN inseminering. Så vil stærkt antage at det også skal ske med hjemme inseminering. Ville klart kontakte statsamtet for at være HELT sikker. Jeg ville ikke turde satse  

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vi er insemineret på klinik (også lesbiske) og vi skulle sende medmoder papir afsted INDEN inseminering. Så vil stærkt antage at det også skal ske med hjemme inseminering. Ville klart kontakte statsamtet for at være HELT sikker. Jeg ville ikke turde satse  

Jeg må prøve at give dem et kald. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.