Spiller du skak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: spiller du skak?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

456 visninger
8 svar
8 synes godt om
15. april 2015

Troldemommi

Jeg elsker at spille skak, så jeg spiller tit et parti imod min mand, det hygger vi os meget med.

spiller i også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det gør jeg ikke. Men min søn har fået undervisning i det i skolen. Han går i 0. klasse

Anmeld Citér

15. april 2015

De3Guldklumper

Jeg elsker at spille skak og alle andre spil for den sags skyld. Desværre deler min bedre halvdel bare ikke interessen for spil - så jeg tager nogen gange hjem til mine forældre eller invitere mine søskende og så bliver der spillet til den store guldmedalje 

Anmeld Citér

15. april 2015

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Nej, det gør jeg ikke. Men min søn har fået undervisning i det i skolen. Han går i 0. klasse

Vores datter på 3 år er også så småt ved blive introduceret for det :-)

hun leger med brikkerne, men ved hvad de alle hedder 

Anmeld Citér

16. april 2015

Hike

Jeg er vokset op med skak. Min far var en stor spiller i slut 80'erne, og 90'erne.. Han trænede flere gange dagligt, så der lå altid skakpartier fremme og et skakbræt i alle rum. Jeg kunne spille det da jeg var 3 år, men senere er interessen faldet. Dog kan jeg godt lide at læse partier, når jeg falder over dem i blade og aviser  

Anmeld Citér

16. april 2015

Carina:-)

Indimellem 

Min kæreste og jeg spillede det meget en overgang ,men det er efterhånden mange år siden - Spillede lige sidste weekend med den ældste men ellers er det længe siden .

Ærgeligt for det er ellers et sjovt spil :) 

Anmeld Citér

16. april 2015

SandraXOXO

Min søster og jeg spillede tit skak. Men manden min gider ikke. Han er en mega dårlig taber  

Anmeld Citér

16. april 2015

Spirrevip

Jeg gik til skak undervisning da jeg var lille, og var med i nogle forskellige turneringer... nu kan jeg knapt nok huske reglerne fordi jeg ikke kender nogen der gider at spille det 

Anmeld Citér

16. april 2015

Småbørnsmor

Nope, jeg kan ikke reglerne. Men måske jeg burde lære det? 

Min mand går til det en gang om ugen og træner selv herhjemme også. Eller hvad det hedder? :-) Så her leger vores søn også med brikkerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.