Åh nej, hvad betyder dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
8 svar
9 synes godt om
14. april 2015

Jn81

Hey girls

jeg lagde en tråd op igår med en test jeg har taget, som er taget to dage før testdag/12 dage efter ÆO.... Den så ret positiv ud.... Nu prøvede jeg så at teste igen og stregen er der, men slet sket ikke ligeså tydelig.... Hvad betyder det? Begge teste er fra samme kasse, købt i netto... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

HappyOne

Frunielsen81 skriver:

Hey girls

jeg lagde en tråd op igår med en test jeg har taget, som er taget to dage før testdag/12 dage efter ÆO.... Den så ret positiv ud.... Nu prøvede jeg så at teste igen og stregen er der, men slet sket ikke ligeså tydelig.... Hvad betyder det? Begge teste er fra samme kasse, købt i netto... 

Den er positiv så længe der er 2 streger. Det betyder ikke noget at den mister farve. Tillykke 

Anmeld Citér

14. april 2015

FrkC

Kan det måske være fordi du har testet på forskellige tidspunkter ? Er begge med morgenurin ? 

Håber og  for positivt resultat i morgen 

Anmeld Citér

14. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg havde præcist samme dilemma for 5 dage siden. 

Jeg vil sige til dig som en anden sagde til mig der hjalp:

Lad for guds skyld vær med at teste mere nu. De der urintest er ikke beregnet til at måle hvor " meget" gravid man er, de er der kun til at måle om der er HCG i urinen - hvilket der er. 

Desuden er der mange faktorer der kan gøre stregen mindre tydelig. Fx. den er taget på andet end morgenurin. Man har måske drukket lidt mere i løbet af dagen eller sovet lidt mindre i løbet af natten. 

De der teste er ikke en indikation på hvor meget gravid man er. Du er gravid - stort tillykke!!!

Jeg ved godt hvordan du har det, jeg er selv skide nysgerrig og har lyst til at teste hver morgen. Nu har jeg ikke flere test liggende, så det sætter automatisk en dæmper på det... Haha... 

Kæmpe stort tillykke med den fine test! Du er gravid

Anmeld Citér

14. april 2015

Jn81

Hvor er I søde allesammen  jeg håber også.... Test dag er imorgen, hvor jeg skal tage den test jeg fik udleveret fra CFC hvor vi er i behandling, jeg har samtidig bestilt tid til blodprøve da jeg jo gerne vil være HELT sikker.... 

I har ret i, at man nok skal lade være med at teste og teste og teste... Har heller ikke flere tests herhjemme, så det giver sig selv :0) testen igår blev taget ved 1230 tiden og den i tråden her er taget ca 2130 her til aften.... Åh åh åh hvor jeg bare håber at den er der.... 10 års venten på ønskebarnet må gerne være slut nu ���� 

Anmeld Citér

15. april 2015

Holst85

Krydser fingre for jer.. Den er mere positiv end min var 2dage før testdag.

Jeg er selv i behandling hos CFC og skal ind og scannes i næste uge.. Det er lidt syrealistisk og fatter det nok først når jeg ser hjerteblink

pøj pøj og du må lige opdatere hvad blodprøven siger, har selv fået taget 4 blodprøver for at se udvikling.. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Jn81

Hey Ladies. 

Tak for jeres opmuntrende ord, det var lige hva jeg trængte til at høre.... Idag var så ENDELIG dagen for test..... Den ser dæl-dusme ud til at være god nok  Sååååå.... Nu er det "bare" at vente yderligere 3 uger til jeg skal til 7 ugers scanning og tjek for hjerteblink 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. april 2015

Jn81

Holst85 skriver:

Krydser fingre for jer.. Den er mere positiv end min var 2dage før testdag.

Jeg er selv i behandling hos CFC og skal ind og scannes i næste uge.. Det er lidt syrealistisk og fatter det nok først når jeg ser hjerteblink

pøj pøj og du må lige opdatere hvad blodprøven siger, har selv fået taget 4 blodprøver for at se udvikling.. 

Tak  Og pøj med din scanning i næste uge  Ja det er som om at de to uger man lige har ventet var lange.... Tror de næste tre uger føles endnu længere.... Hjerteblink er jo lidt ligesom det næste der skal sættes hak ved.... 

Anmeld Citér

15. april 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Sikke nogle flotte positive tests du lavede i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.