4+4 - Tør nærmest ikke teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2015

Sophie90

Hej piger,

jeg er 4+4 idag og har ingen tegn på mens overhoved.. Men jeg synes heller ikke jeg har kvalme eller ømme bryster.. Jeg er kun svimmel indimellem også skal jeg tisse meget også meget meget meget små niv i underlivet, som jeg sket ikke synes er noget rigtigt.. Men ved ikke om det er tegn på noget?! 

Tør nærmest ikke teste fordi jeg testede da jeg var 4+1 og den var fuldstændig negativ! Så nu har jeg bare fået det sådan at nu venter jeg bare på mens, fordi jeg ikke rigtig tør tro på det overhoved.. 

Min kæreste spørger mig selvfølgelig om jeg ikke skal teste også siger jeg jo at jeg gerne vil vente, men han er jo selvfølgelig også spændt.. 

Synes i jeg burde kunne teste og få svar efterhånden?  Og hvornår har i kunne teste positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Flomse

3+2 Så kan du komme ud på toilettet og tisse 

Anmeld Citér

15. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det var først 4+3 jeg kunne ane noget på testen.

Anmeld Citér

15. april 2015

Sophie90

Abrazos skriver:

3+2 Så kan du komme ud på toilettet og tisse 

Hehe.. Har testet her til morgen, bragende negativ 

Anmeld Citér

15. april 2015

Holst85

Testede svagt positiv 3+5

og meget positiv 4+0

håber du er en af dem der danner sent hcg 

Anmeld Citér

15. april 2015

Sophie90

Holst85 skriver:

Testede svagt positiv 3+5

og meget positiv 4+0

håber du er en af dem der danner sent hcg 

Det var tidligt 

Mange tak! Min kæreste er meget sikker på at den er der, men tør ikke håbe 

Anmeld Citér

15. april 2015

xStinepigen

Animalia skriver:

Hej piger,

jeg er 4+4 idag og har ingen tegn på mens overhoved.. Men jeg synes heller ikke jeg har kvalme eller ømme bryster.. Jeg er kun svimmel indimellem også skal jeg tisse meget også meget meget meget små niv i underlivet, som jeg sket ikke synes er noget rigtigt.. Men ved ikke om det er tegn på noget?! 

Tør nærmest ikke teste fordi jeg testede da jeg var 4+1 og den var fuldstændig negativ! Så nu har jeg bare fået det sådan at nu venter jeg bare på mens, fordi jeg ikke rigtig tør tro på det overhoved.. 

Min kæreste spørger mig selvfølgelig om jeg ikke skal teste også siger jeg jo at jeg gerne vil vente, men han er jo selvfølgelig også spændt.. 

Synes i jeg burde kunne teste og få svar efterhånden?  Og hvornår har i kunne teste positiv? 

Jeg kunne først i uge fem

Anmeld Citér

15. april 2015

Sophie90

xStinepigen skriver:

Jeg kunne først i uge fem

Okay 

var den så fuldstændig negativ op til? 

Anmeld Citér

15. april 2015

xStinepigen

Animalia skriver:

Okay 

var den så fuldstændig negativ op til? 

Havde en meget svag test, den første jeg tog - resten var bragende negative. Tester du med valmed? - de er meget mere følsomme  

Anmeld Citér

15. april 2015

Sophie90

xStinepigen skriver:

Havde en meget svag test, den første jeg tog - resten var bragende negative. Tester du med valmed? - de er meget mere følsomme  

Okay, må jeg bruge næste omgang, har lige fået mens 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.