hvor gør det ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2015

TNBC

Lillepigen på 13måneder har fået en virus, der begyndte på hendes finger, der er dækket af små blæreagtige ting, og i munden. Og nu er hun bare så rød at hun ligner at hun er blevet brændt, og skriger og skriger når hun skal skiftes, mit hjerte bløder og er græder  når hun skriger I smerte.  Jeg ber til at de for guds skyld endelig har fundet den rigtige medicin, så hun kan slippe for smerterne. Jeg ville sådan ønske  at jeg kunne tage smerterne for hende. 

Fuck hvor er det hårdt.. 

Jeg ville ikke noget med det her indlæg, bare ud med det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

MorTilN

Yurie skriver:

Lillepigen på 13måneder har fået en virus, der begyndte på hendes finger, der er dækket af små blæreagtige ting, og i munden. Og nu er hun bare så rød at hun ligner at hun er blevet brændt, og skriger og skriger når hun skal skiftes, mit hjerte bløder og er græder  når hun skriger I smerte.  Jeg ber til at de for guds skyld endelig har fundet den rigtige medicin, så hun kan slippe for smerterne. Jeg ville sådan ønske  at jeg kunne tage smerterne for hende. 

Fuck hvor er det hårdt.. 

Jeg ville ikke noget med det her indlæg, bare ud med det. 

Stakkels jer håber og  for at de har fundet den rigtige medicin så hun kan få det godt igen. Kæmpe  til jer og god bedring til lillepigen

Anmeld Citér

14. april 2015

TNBC

Anonymbebs skriver:

Stakkels jer håber og  for at de har fundet den rigtige medicin så hun kan få det godt igen. Kæmpe  til jer og god bedring til lillepigen

Tak for krammet, det havde jeg helt sikkert brug for. Ja det er den tredje vi er på, og det bliver bare værre. Det er så synd for hende.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.