Er snotforvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2015

Xir

for at sige det mildt.....har haft smidt pillerne i næsten to år nu, og har haft regelmæssige mens det sidste år....MEN..har ikke haft mens siden 26 januar, spiser kød som en sindsyg (når jeg ellers er sulten), sveder mere end jeg plejer, har kvalme et par gange om ugen og er bare så træt, træt, træt 

Her kommer så hvorfor jeg er forvirret.....har testet og testet men de er negative!!!! Troede ellers min mens kom for fire uger siden da jeg havde ligesom stik/niv i underlivet, men nej.

Ingen mens og negativt gtest

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

jenny4

Xir skriver:

for at sige det mildt.....har haft smidt pillerne i næsten to år nu, og har haft regelmæssige mens det sidste år....MEN..har ikke haft mens siden 26 januar, spiser kød som en sindsyg (når jeg ellers er sulten), sveder mere end jeg plejer, har kvalme et par gange om ugen og er bare så træt, træt, træt 

Her kommer så hvorfor jeg er forvirret.....har testet og testet men de er negative!!!! Troede ellers min mens kom for fire uger siden da jeg havde ligesom stik/niv i underlivet, men nej.

Ingen mens og negativt gtest

Det lyder som om dine hormoner spiller dig et puds. Har du prøvet forskellige typer test? 

Du kan måske også have haft en bio som er gået til, men hvor kroppen alligevel har nået at reagere lidt.. 

Hvis ikke du får mens næste gang du burde kunne du jo lige kontakte lægen.

Anmeld Citér

14. april 2015

Xir

jenny4 skriver:

Det lyder som om dine hormoner spiller dig et puds. Har du prøvet forskellige typer test? 

Du kan måske også have haft en bio som er gået til, men hvor kroppen alligevel har nået at reagere lidt.. 

Hvis ikke du får mens næste gang du burde kunne du jo lige kontakte lægen.

Ja har prøvet forskellige typer....

hvis der har været en bio burde der så ikke have været en blødning eller?

Har været ved lægen et par gange men har bare fået besked på at vente 

Anmeld Citér

14. april 2015

jenny4

Xir skriver:

Ja har prøvet forskellige typer....

hvis der har været en bio burde der så ikke have været en blødning eller?

Har været ved lægen et par gange men har bare fået besked på at vente 

Jeg tror ikke nødvendigvis der behøver at komme blødning. Alm mens kan jo også hoppe over uden at det behøver betyde noget. 

Du har ikke tabt dig eller taget drastisk på inden for kort tid.

Der er nok ikke andet for end at vente som lægen siger. Hvis det er dine hormoner mener jeg dog at man kan undersøge dette - enten egen læge eller en homeopat (tror jeg de hedder) som du bare selv kan kontakte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.