arbejde og uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2015

HappyOne

Hej alle.

Jeg har fået ett fuldtidsarbejde den 17/3 som jeg er rigtig glad for og er ikke i tvivl om jeg vil fortsætte der, for det vil jeg. 

Sagen er den at jeg virkelig godt kunne tænke mig en uddannelse ved siden af. Kan man tage en uddannelse som deltid? Altså i weekenderne, for jeg har jo ikke tid i hverdagen, eftersom at jeg skal arbejde. Jeg arbejder i tøjbutik, og kunne godt tænkte mig en uddannelse inden for pædagogik. Jeg ved godt det er 2 forskellige boldgader  

Håber nogle kan hjælpe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

serinasmor

Med fjernstudie kan du .. hvis du ellers kan få det til at gå op

Søg på pædagoguddannelse fjernstudie -  Kan mystisk nok ikke indsætte linket

Anmeld Citér

13. april 2015

HappyOne

serinasmor skriver:

Med fjernstudie kan du .. hvis du ellers kan få det til at gå op

Søg på pædagoguddannelse fjernstudie -  Kan mystisk nok ikke indsætte linket

Er det den første på ug.dk? Eller en anden hjemmeside? Synes jeg har kigget lidt

Anmeld Citér

14. april 2015

serinasmor

HappyOne skriver:

Er det den første på ug.dk? Eller en anden hjemmeside? Synes jeg har kigget lidt

Studentum.dk

Anmeld Citér

14. april 2015

God-mor

HappyOne skriver:

Hej alle.

Jeg har fået ett fuldtidsarbejde den 17/3 som jeg er rigtig glad for og er ikke i tvivl om jeg vil fortsætte der, for det vil jeg. 

Sagen er den at jeg virkelig godt kunne tænke mig en uddannelse ved siden af. Kan man tage en uddannelse som deltid? Altså i weekenderne, for jeg har jo ikke tid i hverdagen, eftersom at jeg skal arbejde. Jeg arbejder i tøjbutik, og kunne godt tænkte mig en uddannelse inden for pædagogik. Jeg ved godt det er 2 forskellige boldgader  

Håber nogle kan hjælpe. 

I princippet kan du vel godt, men pædagog uddannelsen kan man ikke tage med et fuldtidsjob ved siden af (hvis det er pædagog du ønsker). Der kommer også praktikker, som så vil ligge i samme tidsrum med at du skal passe dit fuldtidsarbejde. Hvis du derimod skal have nogle enkeltfag fra VUC eller handelsskolen for at komme videre, så kan du tage et par fag af gangen ved siden af dit arbejde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.