iui afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange iui forsøg brugte i før i blev gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

730 visninger
12 svar
3 synes godt om
13. april 2015

Anonym trådstarter

Vil i sætte en stemme piger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Os&lilledig

Gravid i 3 forsøg. Endte desværre i missed abortion.. 

Da vi startede igen efter 2 mdr blev jeg gravid i 2 forsøg. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Gravid i 3 forsøg. Endte desværre i missed abortion.. 

Da vi startede igen efter 2 mdr blev jeg gravid i 2 forsøg. 

Hvor mange forsøg får man?  Er det ikke kun 3. Eller betalte i selv for de to forsøg i anden omgang? 

Anmeld Citér

13. april 2015

Mille123

Anonym skriver:

Hvor mange forsøg får man?  Er det ikke kun 3. Eller betalte i selv for de to forsøg i anden omgang? 

Der hvor jeg gik, fik man et nyt 2. Forsøg, hvis man aborterede på f.eks. Første forsøg... Jeg er 31+4 i dag, og blev gravid på 2. Forsøg, men hvis jeg Gud forbyde det, skulle miste barnet inden fødselen, får jeg et nyt 2. Forsøg.... Tror det er en vurderingssag fra gang til gang og par til par, om man mener der er et formål med fortsætte samme behandling, eller gå over til ivf. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Vi havde 6 forsøg  

det er første barn og vi er kun i behandling fordi vi er lesbiske. først efter 6 mislykkede forsøg ville vi skulle starte IVF. Vi får behandling betalt og betaler selv sæd og medicin.  IVF ville vi også få betalt. Vi nåede lige at være til samtale i det offentlige hvor IVF skulle finde sted. Men så blev jeg sgu gravid.. ( vi valgte privat klinik) men uanset om vi havde valgt privat eller offentlig fra start Ville vi havde fået 6 IUI forsøg  

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Der hvor jeg gik, fik man et nyt 2. Forsøg, hvis man aborterede på f.eks. Første forsøg... Jeg er 31+4 i dag, og blev gravid på 2. Forsøg, men hvis jeg Gud forbyde det, skulle miste barnet inden fødselen, får jeg et nyt 2. Forsøg.... Tror det er en vurderingssag fra gang til gang og par til par, om man mener der er et formål med fortsætte samme behandling, eller gå over til ivf. 

Aha. Ja det er da en trøst. Det er nogle dyrebare forsøg. 3 er ikke ret mange når det kommer til stykket 

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vi havde 6 forsøg  

det er første barn og vi er kun i behandling fordi vi er lesbiske. først efter 6 mislykkede forsøg ville vi skulle starte IVF. Vi får behandling betalt og betaler selv sæd og medicin.  IVF ville vi også få betalt. Vi nåede lige at være til samtale i det offentlige hvor IVF skulle finde sted. Men så blev jeg sgu gravid.. ( vi valgte privat klinik) men uanset om vi havde valgt privat eller offentlig fra start Ville vi havde fået 6 IUI forsøg  

Mærkeligt. Hvordan kan det være i får 6 forsøg både privat og offentlig? Vi er også i privat men tror da kun vi har 3 hvis vi sku i offentlig også. Uden at være sikker 

Anmeld Citér

13. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Mærkeligt. Hvordan kan det være i får 6 forsøg både privat og offentlig? Vi er også i privat men tror da kun vi har 3 hvis vi sku i offentlig også. Uden at være sikker 

Vores klinik siger at klinikkene har forskellige retnings linier.. Nogle giver op til 9. Min veninde har brugt sine 6 forsøg og den nye klinik (offentlige) vil give hende 3 IUI forsøg mere før de starter IVF..har i allerede et barn..? Mener at have hørt at det derfor  kun  giver 3 forsøg.. Har slet ikke styr på hvordan det fungere med nr 2 barn.. Eller med par som har prøvet i mange år.. VI har jo af gode grunde ikke prøvet  selv 

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vores klinik siger at klinikkene har forskellige retnings linier.. Nogle giver op til 9. Min veninde har brugt sine 6 forsøg og den nye klinik (offentlige) vil give hende 3 IUI forsøg mere før de starter IVF..har i allerede et barn..? Mener at have hørt at det derfor  kun  giver 3 forsøg.. Har slet ikke styr på hvordan det fungere med nr 2 barn.. Eller med par som har prøvet i mange år.. VI har jo af gode grunde ikke prøvet  selv 

Nej det er første barn med os begge 

Anmeld Citér

13. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Nej det er første barn med os begge 

Ja så ved jeg altså ikke :/ prøv at spørg dem.. Skal i selv betale efter de 3 forsøg så.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.