spejlæg på patterne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer,

Jeg er i uge 25, og det brune areal på mine bryster altså det udenom vorten er VIRKELIG vokset & blevet mørkt! - og det ser sgu ikke særlig godt ud!

Så jeg ville høre om der er nogle som ved om det forsvinder tilbage til normal størrelse og farve efter graviditeten/amningen er overstået? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

AlberteSophie

Anonym skriver:

Hej de damer,

Jeg er i uge 25, og det brune areal på mine bryster altså det udenom vorten er VIRKELIG vokset & blevet mørkt! - og det ser sgu ikke særlig godt ud!

Så jeg ville høre om der er nogle som ved om det forsvinder tilbage til normal størrelse og farve efter graviditeten/amningen er overstået? 

Ja, noglelunde da, mine blev helt normale.

Anmeld Citér

13. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det gjorde mine også og det er meget normalt. Mine var slet ikke runde til sidst. Men nærmest stjerneformet fordi det brune bare bredte sig helt vildt. Nu er jeg kun lige blevet færdig med at amme for 2 uger siden og de er stadig meget store, men de er efter fødslen med tiden blevet lysere.

Anmeld Citér

14. april 2015

Milas14

Hos mig er de osse blevet lidt større og mørke, men er blevet som de var før graviditeten efter jeg havde født )

Anmeld Citér

14. april 2015

aarhusmor

mine er stadig store efter en fødsel - jeg fik AKS, og ved ikke om det kan være derfor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.