stavblender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
9 svar
6 synes godt om
13. april 2015

Kay

Jeg har indtil nu haft en Kenwood kmix stavblender med mini hakker og piskeris til og is været super glad for den i de 3 år jeg har haft den 

men den er desværre afgået ved døden i dag, og den bliver brugt enormt meget ja er jo gang med baby mos stadiet her hjemme 

så jeg skal havde en ny! Men hvilken en? 

den samme eller en ny? Har i nogle gode råd? Den skal bare kunne det samme med mini hakker og pisker

hvad har i af erfaringer at dele?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

jenny4

Kay skriver:

Jeg har indtil nu haft en Kenwood kmix stavblender med mini hakker og piskeris til og is været super glad for den i de 3 år jeg har haft den 

men den er desværre afgået ved døden i dag, og den bliver brugt enormt meget ja er jo gang med baby mos stadiet her hjemme 

den samme eller en ny? Har i nogle gode råd? Den skal bare kunne det samme med mini hakker og pisker

Har en fra obh som jeg er vildt glad for. Den har pisker, minihakker og stavblender.

Anmeld Citér

13. april 2015

Kay

jenny4 skriver:

Har en fra obh som jeg er vildt glad for. Den har pisker, minihakker og stavblender.

og den holder fint??

Anmeld Citér

13. april 2015

namaha

Vi har også en fra obh, den var ikke den dyreste men en god pris.

den har piskeris med, stavblender og minihakker, den er virkelig lækker og vi bruger den ofte og kommer til at bruge den meget mere når den lille kommer til verden og starter på mos 

Holdbarheden kan jeg ikke rigtig fortælle noget om endnu, vi har haft den i halvandet år nu og den bliver brugt 2-3 gange om ugen så syntes selv den holder godt og forventer da den kan holde lang tid endnu 

Anmeld Citér

13. april 2015

jenny4

Kay skriver:

og den holder fint??

Den er 4-5 år gammel nu og fejler intet. Og som en anden skriver er den ikke super dyr.

Anmeld Citér

13. april 2015

Kay

13. april 2015

Louisejulia

Jeg har en bamix stavblender.. Super god, men dyr.. Jeg gav 2.000 for min  men det er den bedste jeg har haft. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Annemette07

Kay skriver:

Vi har en fra wilfa. Den blev vi anbefalet i elgiganten da vi skulle købe den(købt til netop at lave mos ;-) )

Anmeld Citér

13. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tror at den næste jeg skal have bliver en kitchenaid artisan stavblender. Men det er mest så den passer til røremaskinen og elkedlen.

den jeg har nu er en fra Philips. Den har holdt fint, men er lidt "stram" når man skal klikke tingene af. Den har indtil videre holdt i 5 år. Så det må man da sige har været fint. Vi bruger den ca hver dag nu, før baby et par gange om ugen. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Spirrevip

Min mor købte en helt billig en i Bilka, for 7 år siden, som jeg har arvet - og den virker upåklageligt så jeg kan sikkert bruge den i et par år endnu

Så billigt kan også være godt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.