insemination og lettere forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
4 synes godt om
13. april 2015

silassui

hej er der nogen som ved om det kan lade sig gøre det her;

altså min cyklus er normalt på ca 28 dage fra ægløsning ( der hvor jeg normalt tager æl sprøjten) til mens ca 13 dage. Nu går det åbenbart langsomt i den her med for skal først have øl sprøjten på 19 dagen. Er der nogen der har prøvet det og er blevet gravide ???

når jeg prøver terminsberegneren kan det nemlig ikke lade sig gøre. Men går jo på en klinnik så de må jo selve vide hvad de gør hihi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

altså min cyklus er normalt på ca 28 dage fra ægløsning ( der hvor jeg normalt tager æl sprøjten) til mens ca 13 dage. Nu går det åbenbart langsomt i den her med for skal først have øl sprøjten på 19 dagen. Er der nogen der har prøvet det og er blevet gravide ???

når jeg prøver terminsberegneren kan det nemlig ikke lade sig gøre. Men går jo på en klinnik så de må jo selve vide hvad de gør hihi

Hos nogen svinger det bare lidt.. Mine cyklusser sviner fra 24-30 dage.. Min veninde gik fra laaaange cyklusser til normale cyklusser, til denne gang at få aflyst forsøget fordi de stoppede med at vokse.. Det er kun godt at de rykker dig. Ægget skal jo være klar. Kvaliteten af ægge ødelægges jo ikke fordi de vokser lidt langsommere denne gang. 

Anmeld Citér

13. april 2015

Flødebollen

silassui skriver:

Du skal ik bruge en alm terminsberegner. Du skal bruge dem der er til IUI, IVF osv. Google det evt. 

Mht til de lange cyklusser, har jeg også oplevet at få ægløsningssprøjte på forskellige tidspunkter grundet langsom udvikling af æg

Anmeld Citér

13. april 2015

silassui

ok tak�� vidste ikke der fandtes en anden termins beregner��. Nu jeg mere rolig tak.

Anmeld Citér

13. april 2015

Jn81

silassui skriver:

ok tak�� vidste ikke der fandtes en anden termins beregner��. Nu jeg mere rolig tak.

Hvis du går ind på Copenhagen fertility centers hjemmeside og trykker på terminsberegner, der er nemlig også en boks til "ægudtagnings" dato 

Anmeld Citér

14. april 2015

silassui

nu kan det godt være jeg spørger rigtig dumt men kan mens komme til sædvanlig tid selvom æggene modnes langsommere? Så er ventetiden jo kortere hvis det lykkedes

Anmeld Citér

14. april 2015

Flødebollen

silassui skriver:

nu kan det godt være jeg spørger rigtig dumt men kan mens komme til sædvanlig tid selvom æggene modnes langsommere? Så er ventetiden jo kortere hvis det lykkedes

Ja. Jeg oplevede en cyklus at inseminering blev rykket 2 dage pga langsomme æg. Mens kom 2 dage før, den skulle - altså 12 dage efter inseminering, som i princippet er korrekt, hvis jeg regner fra sidste mens og en cyklus på 28 dage

Anmeld Citér

14. april 2015

silassui

Flødebollen skriver:

Ja. Jeg oplevede en cyklus at inseminering blev rykket 2 dage pga langsomme æg. Mens kom 2 dage før, den skulle - altså 12 dage efter inseminering, som i princippet er korrekt, hvis jeg regner fra sidste mens og en cyklus på 28 dage

���� okay

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.