Så jeg mødte en fyr over tinder, og ja tinder er sgu noget useriøst noget siger mange, men der kan sgu sagtens være et par søde fyre som reelt vil noget seriøst.
Nu har jeg prøvet lidt af hvert, og skrevet med en fyr i 2 mdr. tog ham faktisk ikke spor seriøs, da vi bare fjollede med snaps (snapchat) og skrev engang imellem. Så troede faktisk ikke vi skulle mødes, og var hellere ikke sådan rigtig interesseret, da jeg ikke rigtig skrev med ham.
På det tidspunkt boede han i udland, og han flyttede tilbage til kbh, da han fik arbejde her. Så spurgte han om hvornår vi skulle ses, og der aftalte vi at ses i en times tid, da vi begge havde den dag en anden aftale.
Og som enlig mor har jeg ikke så meget alene tid.
Så vi mødtes hos ham, og han var virkelig sød, og vi klikkede virkelig godt sammen, synes jeg! Altså vi skræl grinte sammen, og han spurgte ind til mig meget.
Han skrev også da jeg gik, "Hvornår han måtte se mine smukke øjne igen?"
Og så skulle vi rigtig mødes 3 dage efter, men så var han syg, og så mødtes vi ugen efter, imellem tid skrev vi lidt frem og tilbage.
Spurgte ham hvad han egentlig søgte, og der svarede han " ikke rigtig noget"
Så Jeg tolker det som om han kun vil være noget useriøs med mig.
Vi mødte igen hos ham, og denne gang havde vi samleje, udover det lavede vi mad sammen og var hele aften sammen, vi hygge snakkede, og han kyssede mig der hvor mit kejsersnit ar er og kyssede mine strækmærker.. Han sagde du har virkelig smukke øjne.
Og da vi lavede mad, blev han ved med at vende sig og kysse mig, og kramme mig.
Da jeg gik derfra var kl.12 om natten, så vi skrev selvfølgelig ikke noget. Jeg gider ikke være typen der venter på en fyr til at skrive hvergang, da det førhen ikke har ført til noget godt. Så jeg valgte at mande mig op, og skrive, jeg skrev " Tak for i går tosse, det var hyggeligt, du er simpelthen skør men en dejlig fyrJ"
Så svarede han efterfølgende " Selv tak (mit navn).. Det var virkelig hyggeligt.. håber du kom sikkert hjem
"
Så skrev jeg, " Jo tak, håber du får dig en rigtig god dag J "
Så skrev han " Jo tak, og i lige måde J "
Det var alt hvad vi skrev, og så hørte jeg fra ham et døgn efter hvor han sendte et snapchat billed, hvor der stod " Mandesøndag" Jeg sendte en snap igen " Hjemme hos min tante" Så skrev han en besked på snapchat - " Savner dine smukke øjne" Så svarede jeg " Savner dine blå øjne" Så svarede han ikke mere..
Så sendte jeg en snapchat billed af mig selv, og så sendte han et af ham selv og så sendte jeg en med kysmund, og det var det sidste..
Hvad vurdere i dette?
Er vi B-ven? eller kan dette muligvis udvikle sig? jeg ved det er tidligt at vurdere, men hvornår må jeg spørge ham om han vil kun være b-ven eller date?
For hvis det kun B-ven gider jeg ikke bruge så meget tid på at hygge og nusse i sofaen, så vil jeg kun komme når der er behov for det, og så gå med det samme, uden at bruge tid i køkkenet og sidde i 3-4 timer og tale.
Det medfører bare at jeg bliver lun og får følelser for manden, hvilket jeg ikke vil, hvis han alligevel ikke vil mig..