Jeg er så dårlig til at lave de ændringer i vores børns liv, sådan nogle ændringer som der skal til, fordi børnene bliver for store, eller det bare ikke passer så godt ind i familielivet mere, ændringer som i det lange løb er gode ændringer, men alligevel jeg er såå dårlig til at gøre det.
Jeg holder meget på faste rammer, og måske holder jeg lidt for godt fast...
Men når jeg så sammen med min mand laver de her ændringer, så går det okay, så jeg ved slet ikke hvorfor jeg er så tilbageholdende med at lave de her ændringer.
her den sidste uge har vi lavet to ændringer for vores lille søn på 19 måneder.
1 vi har flyttet hans seng, så den nu står så storesøster og lillebror bedre kan se ind til hinanden, (de deler værelse) vi tror det ville give dem bedre ro til at lægge sig til at sove om aftenen, noget som nogengange har været lidt af en kamp - og det går så fint, vi tror de finder en kæmpe tryghed i at de kan skimte hinanden inden de lukker øjnene for natten, og nu har de sovet sådan i 5 nætter og nu går der højst et kvarter før der er stille derinde.
2 Så har jeg taget ham ud af den sovepose han han har sovet i de sidste 7 måneder, han er ved at være for stor til den, så nu kommer juniordynen endelig i brug, det går også fint, vi sørger for at der er ok lunt på værelset, så hvis han sparker dynen af, så fryser han ikke.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så dårlig til at lave ændringer, det går jo for det meste godt.
Er du god til at lave ændringer i dit eller dine børns liv?
Men jeg er nu glad for at vi fik det gjort, men også lettet, gad egentlig vide hvad det næste bliver 
God blæsende mandag til dig