Termin Oktober 2015

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

Mama93

Hej alle sammen, jeg er 19uger henne med første barn. Har ikke taget på da jeg havde meget kvalme til at starte med, min mave er ikke særlig stor endnu glæder mig til at man kan se jeg er gravid! Jeg skal til MD på fredag og jeg er sååååå nevøers 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Milas14

20+5

Har taget 4 kg på ..

Døjer med dumme og slemme ligamentsmerter når jeg bevæger mig det mindste..

Ellers har jeg det rigtig godt

Anmeld Citér

2. juli 2015

mortilfreja

Hvordan går det med jer?

Jeg er i dag 26+1 og er begyndt at få besvær med at ligge ordentligt om natten hvilket gør at jeg ikke får meget søvn 

Men ellers går det godt. Maven vokser og vores babypige trives. Var til 3D scanning i går og hvor var det dog skønt at se lillesøster 

Anmeld Citér

2. juli 2015

sulo

Jo tak jeg har det nogenlunde, 24+3 og + 4 kg, maven vokser rigtig godt, jeg døjer en del med min iskasnerve og overvejer om jeg skal have gjort noget ved det, som den jordemoder jeg besøgte i sidste ugen foreslog, mærkeligt nok kunne jeg gå hærvejsmarch i lørdags på 20 km uden vrøvl, men at svinge støvsugeren herhjemme så ligger jeg ned

Ellers er det kun varmen i disse dage der driller, med et indvendigt fyr og lidt forhøjet blodtryk så puster og damper jeg som et lokomotiv

Anmeld Citér

2. juli 2015

FrkC

Det går over stok og sten  Er 22+6 og ca +7 kg  Der er liv og glade dage i maven  Jeg har så ifølge min jm begyndende bækkenløsning, har frygtelig ondt i lænd og ned i halebenet, for slet ikke at snakke om min iskiasnerve  Min arbejdsplads og mine kollegaer er heldigvis fantastiske til at tage hensyn, så jeg forhåbentlig ikke skal sygemeldes lige nu og her  

Anmeld Citér

2. juli 2015

hmg86

Jeg er nu 25+2.. maven er godt nok vokset og der er liv og glade dage. Indtil videre +4 kg.. vi vil ikke vide hvad det bliver, så venter i spænding.

har begyndende bækkenløsning og har været nødt til at gå ned i tid på jobbet.. håber bare jeg kan holde det sidste stykke.. ellers ikke de store gener indtil videre 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Milas14

25+0 her og har det godt, men har det svært med varmen og bliver hurtigt forpustet . Har taget 6 kg på.

Der er meget liv i mavsen

Anmeld Citér

3. juli 2015

Kun1somMIG

Hej. 

Er ny herinde men har termin 14. Oktober. 

Her venter jeg en lille dreng 

hvad med jer?

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mama93

Hej. 

Er ny herinde men har termin 14. Oktober. 

Her venter jeg en lille dreng 

hvad med jer?

Hej velkommen og stort tillykke, jeg er 23+0 og venter en dreng. Har termin d.30/10

Anmeld Citér

4. juli 2015

ØnskeSpir...

Hejsa! 

Jeg havde ikke lige set gruppen før 

Har termin d. 9. oktober og venter 1. barn. Det er en lille pige, der bakser rundt derinde  

Maven vokser, men den er dog ikke vildt stor. Vægten sagde i dag dog også kun +2,5 kg, så det er lige til at overkomme 

Jeg er ved at gå helt til i denne her varme, men har heller ikke haft det for godt her de sidste par dage. Begyndte på antibiotika-kur mod nyre-bækkenbetændelse (avav!) i onsdags. Det har heldigvis hjulpet på det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.