Skal ? Skal ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
2 synes godt om
12. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal have min mens om to dage men jeg har øme nippels og har ikke haft ondt som jeg normalt har op til min mens !! Skal jeg teste eller vente ? Er det fjollet ikke om vente de 2 dage ??  Argh det er så svært at vente der går 1000 ting igemmen mit hoved!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Spirrevip

Anonym skriver:

Jeg skal have min mens om to dage men jeg har øme nippels og har ikke haft ondt som jeg normalt har op til min mens !! Skal jeg teste eller vente ? Er det fjollet ikke om vente de 2 dage ??  Argh det er så svært at vente der går 1000 ting igemmen mit hoved!! 

Jeg tror at jeg ville forsøge at vente... Kan forestille mig at det er en større skuffelse at teste negativt nu, end at få mens om nogle dage. Hvorimod det ville være helt fantastisk at gå over tid og teste positivt... jeg ved selvfølgelig ingenting da jeg ikke har været gravid, men sådan tænker jeg bare

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Jeg tror at jeg ville forsøge at vente... Kan forestille mig at det er en større skuffelse at teste negativt nu, end at få mens om nogle dage. Hvorimod det ville være helt fantastisk at gå over tid og teste positivt... jeg ved selvfølgelig ingenting da jeg ikke har været gravid, men sådan tænker jeg bare

Du har nok ret �� 

Anmeld Citér

13. april 2015

Johild

Forsøg at vente...

for hvis du tester negativ vil dine tanker stadig kører rundt... Vent og se om mens kommer og gør den ikke, så tag en test..

Anmeld Citér

13. april 2015

Os&lilledig

Jeg har altid testet før tid.. En negativ test gjorde mig forberedt på mens. Og udeblev mens, så var det bare en positiv overraskelse. I hvert fald en bedre overraskelse end at der pludselig er blod 2 dage før forventet mens, kan se fleste se en svag streg. 

Anmeld Citér

14. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at vente tænkte det var bedst selv om det var/er svært!! ��

Anmeld Citér

14. april 2015

Newsence

da vi skulle have barn testede jeg altid før tid.. og hver gang negativ men tænkte jo altid.. Måske kommer det om et par dage.. jeg købte mig fattig i tests.. 

og det viste sig at jeg først kan teste positiv minimum 2 dage efter mens skulle være kommet da jeg ikke producerer hormonet særlig meget så alt i alt var det helt spildt og jeg skulle alligevel have en blodprøve før de var sikker. Da jeg blev gravid kunne det først ses i en blodprøve 3 dage over tid og  først 5 dage over tid på en købe prøve fra apoteket.. Så det gælder om at have tålmodighed. Men manner hvor jeg kender det med lige at ville teste for man er ved at eksplodere af spænding.. 

men held og lykke med den måske lille 

Anmeld Citér

14. april 2015

modesty

Jeg har aldrig testet før jeg var gået over tid. Kan ikke forstå hvad alt det testeri skal gøre godt for. Man gearer bare sig selv op i et nervøsitets-niveau som er helt unødvendigt. Man er nervøs nok i forvejen, ikke? 

En test er i min bog et redskab til at bekræfte en graviditet efter at ens cyklus har fortalt én at der er en graviditet.

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Ja man vil jo bare Geren vide det nu og her ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.