ondt i klitoris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.334 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2015

Anonym trådstarter

Har et nok lidt pinligt spørgsmål. er 7+1 i dag, og i dag har jeg haft lidt oftere mens smerter, end de andre dage, men går bare ud fra det er fordi der skal til at ske noget mere end de seneste uger . Men det stikker helt vildt i klitoris? Er det normalt.. det gør ret ondt hvertfald . kan ikke finde ud af om det egentligt bare gør ondt i hele underlivet også.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Os&lilledig

Har et nok lidt pinligt spørgsmål. er 7+1 i dag, og i dag har jeg haft lidt oftere mens smerter, end de andre dage, men går bare ud fra det er fordi der skal til at ske noget mere end de seneste uger . Men det stikker helt vildt i klitoris? Er det normalt.. det gør ret ondt hvertfald . kan ikke finde ud af om det egentligt bare gør ondt i hele underlivet også.. 

Sådan får jeg det ALTID op Til mens. Så tænker at det er fordi hormonerne ændre sig

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Sådan får jeg det ALTID op Til mens. Så tænker at det er fordi hormonerne ændre sig

Har bare aldrig hørt om det, det gør pænt ondt

Anmeld Citér

12. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Har bare aldrig hørt om det, det gør pænt ondt

Mega!! Er glad for at høre om en anden der også har prøvet det. For troede ærligt at jeg var helt alene :p 

fik det også op til mens denne gang, så gik bare og ventede på blod, men ups.. Der kom endelig en ny positiv test  

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Mega!! Er glad for at høre om en anden der også har prøvet det. For troede ærligt at jeg var helt alene :p 

fik det også op til mens denne gang, så gik bare og ventede på blod, men ups.. Der kom endelig en ny positiv test  

Ej hvor fedt tillykke !  

er også glad for jeg ikke er alene om det, så e ejer ikke bare helt skør, har haft det i to dage nu  

Anmeld Citér

13. april 2015

jenny4

Ellers så tag da lige og giv lægen et ring, så du kan få vished om at det nok er helt normalt.

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ellers så tag da lige og giv lægen et ring, så du kan få vished om at det nok er helt normalt.

De siger det nok er skambenet det kan gære lidt ondt, det kan godt følesnslm omkring klitorissen. det er heller ikke en stærk smerte sen er der bare oftere en ligamenssmerterne 

Anmeld Citér

13. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

De siger det nok er skambenet det kan gære lidt ondt, det kan godt følesnslm omkring klitorissen. det er heller ikke en stærk smerte sen er der bare oftere en ligamenssmerterne 

Men du havde også ondt i underlivet generelt? Smerter ved graviditet uden for livmoderen viser sig ofte omkring uge 7. Jeg havde det selv og blev scannet, hvor det så heldigvis ikke var det. Men det gjorde også voldsomt ondt..

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Men du havde også ondt i underlivet generelt? Smerter ved graviditet uden for livmoderen viser sig ofte omkring uge 7. Jeg havde det selv og blev scannet, hvor det så heldigvis ikke var det. Men det gjorde også voldsomt ondt..

Jeg kunne ikke rigtig finde udbad om smerterne kom hele vejen igennem, men tror det var fordi jeg havde ligamenssmerterne samtidighed ind i mellem, for i dag er det kun niv/jag i skambenet  

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Har ikke stærke smerter overhovedet, det er bare ubehageligt fordi det sidder inde bag klitorissen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.