Hvor sælger i børne ting/ tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

Troldemommi

StineW79 skriver:

Jeg er med i en lokal Herning gruppe på fb, men syntes slet ik der overhovedet sker noget i gruppen. 

Så er jeg med i en anden gruppe på fb, der kun sælger børnetøj, men syntes der er flere opslag, end det virker til at der er salg.

Hvordan bestemmer du prisen på det du sætter til salg? Vh stine

Kender ikke til Herning grupper, men herovre kan man få solgt næsten alt.

jeg er i to grupper, den ene er med børneting og den anden er blandet.

jeg sætter tit en fast pris, hvad jeg lige vurderer er rimeligt, hvad tilsvarende varer bliver solgt til, og hvis jeg ikke har en mindstepris sådan folk bare byde hvad de nu syntes, så kan man jo bare sige nej 

Monica 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Men hva koster track and trace feks?

Og hva er en indleveringsattest og hva koster sådan en?

Hvordan bestemmer du prisen på det du sælger? Vh stine

Track&Trace gennem gul og gratis koster 39kr optil 1 kg

en indleveringsattest er en sikring du har som sælger på at vejen er afsendt og når pakken ikke frem til køber behøver du ikke betale beløbet tilbage. Den koster 14kr på posthuset. 

Da jeg efterhånden er med i mange grupper så ved jeg lidt til priserne især på brugt børnetøj Og der udfra vurdere jeg min startpris.  Skal jeg bare af med det ligger jeg gerne på 30-50kr. Nogen gange så kan jeg også skrive BYD så vurdere jeg når jeg får et bud om det er for lidt eller det bare skal skydes af

Anmeld Citér

12. april 2015

FamilenStorm

StineW79 skriver:

Hvordan fungere den? Vh stine

Det er kun til børnetøj og ting., og så kan man specificere sin søgning på køn og str. Rigtig smart.. 

Derudover kan man indstille sin radius fra 5-25 km.

men opretter bare en bruger og så kan man ligge sine billeder let ind ��

Anmeld Citér

12. april 2015

Clisolka

Jeg sælger mest via lokale salgsgrupper på Facebook og på dba 

Jeg har fået solgt mest via dba 

Jeg sender ikke, så det er afhentning - det gør det lidt nemmere 

Anmeld Citér

12. april 2015

spj

Appen reshopper er så god. Den er virkelig nem at bruge og så henter folk som regl selv, da de ikke bor så langt væk.

Anmeld Citér

12. april 2015

Kvist

Ja hvilken salgssider bruger i når i skal sælge børne ting/tøj??

Jeg er med i et par sider på fb, men ellers ik andet. Ved self godt der er en blå avis og gul og gratis, men er der andre gode sider?

Hvordan fastlægger i pris osv?

Hvem betaler for "forsikringen" af pakken eller hva det nu hedder? Vh stine

"Ting til salg i Herning eller omegn" bruger jeg blandt andet, og jeg sælger en del..

Ellers Trendsales hvis det er mærkevarer, der vil folk give mere end de vil på salgssiderne på facebook..

DBA bruger jeg ikke til tøj, men til ting... Måske lige med undtagelse af flyverdragter..

Appen Reshopper har jeg forsøgt at bruge, men der var slet overhovedet intet salg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.