Jer med lange cyklusser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

6 dage 

Okay tak for svar 

grund til jeg spørger er at jeg har fået mig en kopperspiral for nogle måneder siden og de bløde dage jeg havde er blivet forlænget til at være 10 dage på hver cyklus. Så tænker når mine bløde dage er blivet forlænget, bliver min cyklus også forlænget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Okay tak for svar 

grund til jeg spørger er at jeg har fået mig en kopperspiral for nogle måneder siden og de bløde dage jeg havde er blivet forlænget til at være 10 dage på hver cyklus. Så tænker når mine bløde dage er blivet forlænget, bliver min cyklus også forlænget?

Det har jeg ikke hørt om det gør, men prævention og ændringer kan godt tidens cyklussen  

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Det har jeg ikke hørt om det gør, men prævention og ændringer kan godt tidens cyklussen  

Okay tusind tak for svar 

men har du hørt eller ved om kan det ændre og være ustabil i flere måneder og måske år?

Anmeld Citér

12. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Okay tusind tak for svar 

men har du hørt eller ved om kan det ændre og være ustabil i flere måneder og måske år?

Ka det har jeg hørt det i nogle tilfælde kan, men jeg vil råde sig til at spørge lægen af hvis dette er tilfældet for at bære sikker på alt stadig er okay 

Anmeld Citér

12. april 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Okay sikke lange cyklusser  

Det har været min cyklus efter min 2. fødsel og tager ikke prævention. Jeg er nu gået fra 120 dage til 39 dage 

Jeg har desværre ingen erfaring med kobberspiral, så der kan jeg ikke hjælpe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.