hvis du får taget en scanning her i Herning, kommer det så til at stå i din lægejournal hos lægen, når du selv betaler det?
Dagen efter bestilling af tiden, fik jeg tilbudt en gratis scanning. Det er jo dyrt, så er da ked af jeg havde bestilt en på SU. Dog kan man ikke afbestille med mindre man har komplikationer. Ved ikke om jeg skal fortælle lægen om tiden og så spørger om jeg må få en tryghedsscanning alligevel et par uger inden nakkefoldsscanning i stedet for samme uge som jeg selv har bestilt. For med min fortid ville jeg alligevel ikke kunne vente fra min private tid til nakkefold.
Og vil jo ikke betale to, når lægen siger jeg med min fortid har ret til en tryghedsscanning (som jeg ikke vidste). Jeg er ret bekymret hver dag.
Nogen som kender klinikken i Herning og ved om det kommer til at stå i ens lægejournal? Kender ikke nogen som har været der før.
Har tilladt anonyme svar.
Vil gerne have en god tone.
Jeg prøver ikke at nasse på samfundet, men hvis man var på SU og skal betale 400 for en tryghedsscanning som man så får gratis, så det lidt øv. Vil gerne betale, men så vil jeg gerne have en scanning inden nakkefoldsscanning igen, da jeg ellers havde bestilt to. 
Anmeld
Citér