Hvad køn kan vi regne med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tror i

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

726 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. april 2015

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg ikke ønsker at kunne Googles, af forskellige årsager 

Vi venter os til august, vores 4 barn  

1gang vidste vi ikke kønnet, det blev en dreng 

2 gang så vi tydeligt på scanning det var en pige 

3 gang en meget tydelig scanning af en lille dreng 

de holdt begge stik 

Til nf stod hun denne gang længe og scannede, hvor man så direkte op, som til kønsscanning. 

Til privat scanning var vi inde af 3 omgange og kønnet blev mest vist fra siden, jeg kunne intet se ordentligt og var i tvivl om jeg kunne stole på resultatet: en lille dreng, de havde selv svært ved det, bla derfor jeg blev sendt ud at gå, hoppe osv. Moderkagen ligger ud mod maven sammen med at jeg er en stor pige, så gør det også svært. det er jo ellers ved en dreng man oftest er mindst i tvivl har jeg hørt  

til en scanning i sidste uge siger lægen lidt henkastet, det ligner en lille pige, og ævler videre i sine egne tal. 

Skal til md i morgen hvor jeg er 20+ 6 og er lidt spændt om de også giver et bud 

det vigtigste er at barnet er sundt og rask, det er lige højt ønsket og elsket og vi har masser af tøj uanset køn  

men er nu i tvivl hvad jeg skal stole på, eller om vi skal købe en ekstra kønsscanning (vi skal til 3D scanning i slutningen af maj) 

Ved ikke om jeg kan stole på nogen resultater 

hvad siger i 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

April-baby

Vent til imorgen. Da jeg var til MD scanning, sagde ham manden " Jeg tror det er en pige, kan ikke se nogle tegn på det skulle være en dreng " han tjekkede hele tre gange. Da vi ik fik ordentligt svar købte jeg en kønssacnning i uge 32+2, og det er en lille stædig pige vi skal ha (: så prøv at vente til imorgen (:

Anmeld Citér

12. april 2015

Frk.S

Hvis du har købt en privat kønsscanning, har de så ikke garanti? Altså så du bliver tilbudt en ny scanning, hvis de ikke kan give svar? Det synes jeg at have læst flere steder - har dog ikke fået lavet en kønsscanning selv.

Jeg ville vente til MD, og hvis de ikke kan sige det, så ville jeg vente til 3D scanningen. 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Vent til imorgen. Da jeg var til MD scanning, sagde ham manden " Jeg tror det er en pige, kan ikke se nogle tegn på det skulle være en dreng " han tjekkede hele tre gange. Da vi ik fik ordentligt svar købte jeg en kønssacnning i uge 32+2, og det er en lille stædig pige vi skal ha (: så prøv at vente til imorgen (:

Tak for svar  

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvis du har købt en privat kønsscanning, har de så ikke garanti? Altså så du bliver tilbudt en ny scanning, hvis de ikke kan give svar? Det synes jeg at have læst flere steder - har dog ikke fået lavet en kønsscanning selv.

Jeg ville vente til MD, og hvis de ikke kan sige det, så ville jeg vente til 3D scanningen. 

Tak for svar, må undersøges  

men er sjovt som de skifter mening, ved slet ikke om jeg kan stole på et resultat nu, he he

Anmeld Citér

13. april 2015

Anonym trådstarter

Intet nyt til MD så overvejer kraftigt en kønsscanning det at jeg ikke engang har et par navne at forholde mig til, gør det rigtig svært. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.