Har hun lukket os ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
5 synes godt om
12. april 2015

Anonym trådstarter

Før i tiden talte jeg rigtig godt med min halvsøster til trods for at der er mange år i mellem os og at vi bor i hver vores landsdel.

Jeg blev mor for et år siden og inviterede hende med, jeg spurgte endda om hun ville være fadder, men hun meldte afbud. Ugen efter blev hun rundt og havde inviteret alle sine søskende - undtagen mig.

Nu har vi lige fejret fødselsdag og jeg havde inviteret hende med fordi jeg gerne vil have mine børn kender deres familie, men fik igen afbud.

Jeg har ikke fået nogen SMS, mail eller besked på facebook hvor hun sagde tillykke, men jeg kan se at hun har ønsket en fætter fra min fars side tillykke med fødselsdagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Anonym trådstarter

Vil det være forkert af mig at tage fat i hende og hører om jeg har gjort eller sagt noget forkert? Eller tage en snak med hende om at jeg føler mig udenfor familien?

Anmeld Citér

12. april 2015

Missy_B

Anonym skriver:

Før i tiden talte jeg rigtig godt med min halvsøster til trods for at der er mange år i mellem os og at vi bor i hver vores landsdel.

Jeg blev mor for et år siden og inviterede hende med, jeg spurgte endda om hun ville være fadder, men hun meldte afbud. Ugen efter blev hun rundt og havde inviteret alle sine søskende - undtagen mig.

Nu har vi lige fejret fødselsdag og jeg havde inviteret hende med fordi jeg gerne vil have mine børn kender deres familie, men fik igen afbud.

Jeg har ikke fået nogen SMS, mail eller besked på facebook hvor hun sagde tillykke, men jeg kan se at hun har ønsket en fætter fra min fars side tillykke med fødselsdagen.

Hvad med at ringe til hende og spørge hvad der sker??

Anmeld Citér

12. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du kan da sagtens spørge hende hvad der er sket i mellem jer.

Anmeld Citér

12. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ville helt sikkert ringe og høre, om du har gjort eller sagt noget forkert, det kan også være at hun har hørt noget hun har misforstået fra en anden. Eller også mener hun at I er hvert jeres sted. Der må være en grund til at hun invitere alle undtagen dig. Er de andre også halvsøskende eller hvad?

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ville helt sikkert ringe og høre, om du har gjort eller sagt noget forkert, det kan også være at hun har hørt noget hun har misforstået fra en anden. Eller også mener hun at I er hvert jeres sted. Der må være en grund til at hun invitere alle undtagen dig. Er de andre også halvsøskende eller hvad?

Den ene har samme mor og far som hende, men resten har samme far som hende.

Jeg har kun samme mor.

Anmeld Citér

12. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Den ene har samme mor og far som hende, men resten har samme far som hende.

Jeg har kun samme mor.

Hmm svært at sige.. men du må ringe til hende og  spørge.

Anmeld Citér

12. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Der er kun en vej og det er at ringe til til hende. 

Jeg synes ikke du skal sige noget om at du føler dig udenfor. Men måske blot sige at du har en fornemmelse af at der er noget galt og så må I tage den derfra. 

Anmeld Citér

12. april 2015

Mussepigen4

Kan det være fordi hun har svært ved at du har fået barn? Hvordan ser hendes situation ud? Kan hun ikke få børn? Har hun ikke mand eller lign? Synes bare det lyder underligt, at det ellers lige passer ind med da du fik et barn osv. 

Kun et eksempel. Kan jo være der er noget du ikke ved om dette emne og det rør hende.? 

Håber i finder ud af det forstår godt du er frustreret over det. 

Anmeld Citér

12. april 2015

jenny4

Du kunne jo også vælge en anden vinkel på jeres samtale og suge at du synes I ses så sjældent og at du savner hende. Så kan du lige mærke hende reaktion og så ellers spørge ind til om noget er forandret i jeres forhold..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.