30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:
Jeg ved godt mange vil bliveforaget over det jeg skriver nu, og ærligt fortjener jeg også en dummeflad i ansigtet..
Ee 7+0 i dag, og faldt for er par dage siden i, med cigaretterne. Stoppede for nogle måneder siden, men efter jeg blev gravid har de bare kaldt på mig, og nu kunne jeg ikke stå i mod længere, og jeg hader ærligt mig selv. Men uden kan jeg ikke fokusere, være g
lad og det går udover forholdet til mit barns far..
Må man spise nikotin tyggegummi når man er gravid? Er der andre alternativer der er bedre og mindre skadeligt for mit barn?
Hvis du kun ryger en og har mega dårlig samvittighed, er det kun et spørgsmål om tid før du slipper den. Du er ikke afhængig af nikotin, ret meget, når det kun er en.
Jeg er stoppet for snart en måned siden, er gravid i uge 32 og har røget 2-3 stykker indtil jeg stoppede. Trappede ned fra 15 stk men de sidste var sååå svært, troede jeg!
Det er så ret at slippe for den dårlige samvittighed. Til sidst tænkte jeg på baby i maven hver gang jeg røg, så stod bare og slog mig selv i hovedet med det og kunne slet ikke nyde det.
savner at ryge en smøg, og måske begynder jeg igen. Når jeg er FÆRDIG med at være gravid og amme.
Anmeld
Citér