Jeg har virkelig brug for et godt råd, nogen med erfaringer eller bare andre øjne på sagen.
Min datter er 7 måneder og pludrer meget meget lidt. Hun siger mest bare en monoton lyd og reagerer kun på højre skingre lyde.
Hun er derfor blevet tjekket hos to forskellige ørelæger som begge siger at hun har rigtig meget væske i begge ører og nærmest ikke kan høre. Det forklarer selvfølgelig en del.
Vores problem er, at ørelægerne og egen læge først mener at der skal lægges dræn på hende når hun er 9 måneder. Umiddelbart tænkte jeg at det var fint. Men vores SP er dybt bekymret og vil have at jeg 'tvinger' lægen til at få en henvisning til hospitalet, fordi de der lægger dræn før 9 måneder. Siger hun. Hun mener desuden at vi skal have tale/hørepædagog med det samme, hvis hun når at blive de 9 mdr.
Min læge vil dog først give mig en tid om 2 uger, for muligvis derefter at give os en henvisning. Han siger at årstiden arbejder for os.
SP har ringet direkte til hospitalet, men har endnu ikke fået fat på dem.
Min datter virker ikke til at have ondt. Måske lidt. Men ikke noget der påvirker søvn, spinning osv. Men jeg bliver rigtig ked af at se hvor meget bagud hun er og føler ikke jeg kan gøre noget. Det gør sgu ondt at se. :-(
Har nogen oplevet noget lignende eller kan komme med gode råd? Måske der er nogen der har erfaring med kiropraktor, zoneterapeut eller andet?
.. og måske nogen kan fortælle mig hvor bekymret jeg egentlig skal være for at hun kommer håbløst bagud, hvis først hun begynder at pludre ordentligt. For det fylder bare så meget lige nu. :-(
Anmeld
Citér