dåb af barn på 7 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

Vores barn på 6 år skal døbes til sommer regner med at det nok bliver i august.

Vi tænker at det ville Være en idé at holde det i haven med sådan noget grill selv ( vi købere selvfølgelig maden men folk grille det selv) 

Men hvad for noget lød kunne Være godt at grille? 

Og er der nogen der har nogen gode opskrifter på billigt salat til omkring 30 personer (det er både børn og voksnene)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Kløver

Anonym skriver:

Vores barn på 6 år skal døbes til sommer regner med at det nok bliver i august.

Vi tænker at det ville Være en idé at holde det i haven med sådan noget grill selv ( vi købere selvfølgelig maden men folk grille det selv) 

Men hvad for noget lød kunne Være godt at grille? 

Og er der nogen der har nogen gode opskrifter på billigt salat til omkring 30 personer (det er både børn og voksnene)

Hvad med pastasalat (grøn salat med tilbehør og pasta) 

kartoffelsalat 

man kan finde de store oksefilet rigtig billigt ved sidste salgsdato, skøre ud til bøffer og tø op, det smager lækkert og langt mindre pris end at købe de udskårne  

nogle gode pølser 

Anmeld Citér

11. april 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Hvad med pastasalat (grøn salat med tilbehør og pasta) 

kartoffelsalat 

man kan finde de store oksefilet rigtig billigt ved sidste salgsdato, skøre ud til bøffer og tø op, det smager lækkert og langt mindre pris end at købe de udskårne  

nogle gode pølser 

tak det var nogen gode ideer   

ja jeg havde også tænkt mig at køberen tingene hen af vejen nå de er på tilbud. 

Vi griller ikke selv så tit Det er derfor jeg er i tvivl hvad man kan grille 

jeg tænkte at man også kunne lave nogen koteletter og hakke bøffer til at grille og selvfølgelig pølser da det somregl er det som børn spiser mest af 

Anmeld Citér

11. april 2015

Kløver

Anonym skriver:

tak det var nogen gode ideer   

ja jeg havde også tænkt mig at køberen tingene hen af vejen nå de er på tilbud. 

Vi griller ikke selv så tit Det er derfor jeg er i tvivl hvad man kan grille 

jeg tænkte at man også kunne lave nogen koteletter og hakke bøffer til at grille og selvfølgelig pølser da det somregl er det som børn spiser mest af 

Små kyllingefileter med parmaskinke eller bacon om, smager også skønt 

tager man svinemørbrad, og skærer i skiver af ca 3 cm og banker flade med en kødhammer, dypper i æg og rasp og griller smager det også fantastisk 

man kan også selv lave spareribs  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.