udskrabning, hvordan var det?:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg var til  en udvendig og så en invendig  scanning for at vide hvor lang jeg var henni i gravidten,intet hjertelyd og  i uge 8-9

Jeg skal så til udskrabning i dag.er nervøs og lidt bange ( jeg har aldrig været i narkose før)

Hvordan har man det efter en udskrabning ?,bløder man meget? Osv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg var til  en udvendig og så en invendig  scanning for at vide hvor lang jeg var henni i gravidten,intet hjertelyd og  i uge 8-9

Jeg skal så til udskrabning i dag.er nervøs og lidt bange ( jeg har aldrig været i narkose før)

Nu er det efterhånden lang tid siden at jeg fik en udskrabning, så ved ikke om der er lavet om... men jeg var lidt ør da jeg vågnede og fik at vide at jeg skulle blive på afsnittet indtil jeg havde fået noget at spise... jeg blødte efterfølgende som en almindelig mens i en uges tid og havde ikke flere smerter end ved almindelig mens...

Anmeld Citér

10. april 2015

Mrsopsand

Jeg var meget ked af det bagefter. Så sørg for at nogen er hos dig bagefter som er klar over at det er helt normalt med en lidt voldsom efterreaktion. Men smerterne var ikke noget at snakke om. Almindelige mens smerter. Blødning var også som en alm mens

Det gør mig ondt for dig så du får lige et med på vejen.

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Nu er det efterhånden lang tid siden at jeg fik en udskrabning, så ved ikke om der er lavet om... men jeg var lidt ør da jeg vågnede og fik at vide at jeg skulle blive på afsnittet indtil jeg havde fået noget at spise... jeg blødte efterfølgende som en almindelig mens i en uges tid og havde ikke flere smerter end ved almindelig mens...

Tak♡ deiligt at vide at det ikke er så forfærdligt

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg var meget ked af det bagefter. Så sørg for at nogen er hos dig bagefter som er klar over at det er helt normalt med en lidt voldsom efterreaktion. Men smerterne var ikke noget at snakke om. Almindelige mens smerter. Blødning var også som en alm mens

Det gør mig ondt for dig så du får lige et med på vejen.

Tak for svaret

Jaa,det må jeg tænke på,at være samen med nogen . Et kram fra kæresten og vores  datter,det tror jeg har brug for

Anmeld Citér

11. april 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Jeg fik en udskrabning den 12 marts fordi baby var syg. Jeg bløder stadig i dag men ikke så meget som de første dage. Det var også første gang jeg var i narkose. Lægerne er meget søde og du skal bare fortælle hvordan du har det. Man kommer ned på operationsgangen fastene og dernede får du en maske der hjælper med at ilte. Når du får spvemedicin bliver det lidt varmt op ad armen og det er det sidste du lægger mærke til. Jeg vågnede på opvågningen og indgrebet tog ca 20 minutter. Jeg er stadig ked af det hver dag. 

Hvis du har brug for en at snakke med kan du altid skrive privat 

Anmeld Citér

11. april 2015

Boble123

Jeg fik en udskrabning i februar pga MA. 

Det værste er det psykiske! Jeg vil til hver en tid vælge kirurgisk abort fremfor medicinsk, da jeg ikke synes man behøver at gennemleve det helvede det må være at udstøde sit foster på egen hånd.

En udskrabning foregår stille og roligt og er stort set smertefrit. 

Narkosen er ikke slem. Det er faktisk meget rart og man sover så tungt. Når man vågner er man lidt groggy og man kan risikere at man får nogle "rysteture" når narkosen skal ud af systemet. Jeg rystede som var jeg ved at dø af kulde, fordi musklerne spænder, men det er ikke slemt, bare en underlig fornemmelse. 

Jeg blødte en del lige efter udskrabningen. Det løb faktisk bare ud af mig, men dagen efter blødte jeg stort set ikke mere. Smerter var der ikke noget af. 

Første mens efterfølgende var dog ret slem synes jeg. Jeg blødte meget! Første gang nogensinde prøvede jeg at bløde igennem, og så gjorde det afsindigt ondt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.