ny i systemet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

hej

sagen er den at min kæreste er steriliseret og vi ønsker et barn.

I følge vores læge skal han ha sat sædlederne sammen igen og se om det virker. vi har en tid til undersøgelse på sygehus om 1 måned.

mit spørgsmål er så - hvor lang tid går der fra undersøgelsen til selve operationen ?

hvis min kæreste ikke ønsker at få sat sædlederne sammen igen, kan man så blive sendt direkte videre I systemet med henblik på reagensglas barn? eller er det korrekt at det "naturlige" skal prøves først.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

esioul

Anonym skriver:

hej

sagen er den at min kæreste er steriliseret og vi ønsker et barn.

I følge vores læge skal han ha sat sædlederne sammen igen og se om det virker. vi har en tid til undersøgelse på sygehus om 1 måned.

mit spørgsmål er så - hvor lang tid går der fra undersøgelsen til selve operationen ?

hvis min kæreste ikke ønsker at få sat sædlederne sammen igen, kan man så blive sendt direkte videre I systemet med henblik på reagensglas barn? eller er det korrekt at det "naturlige" skal prøves først.

Kender et par der først fik sat sammen, men den efterfølgende sædprøve var fuldkommende tom for sædceller, det lykkedes ikke hos dem. De blev henvist til ICSI med TESA (sædudtagning). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.