Spørgsmål om BIO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
8 svar
3 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en test 3+5, den er bragende positiv...

så melder nervøsiteten sig, hvornår "udløber" chancen for en bio... Er det når man er forbi forventet mens eller hvordan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test 3+5, den er bragende positiv...

så melder nervøsiteten sig, hvornår "udløber" chancen for en bio... Er det når man er forbi forventet mens eller hvordan?

Det er til og med uge 6...

Ved en bio er den tit svag i starten....

Tillykke ned graviditeten  

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det er til og med uge 6...

Ved en bio er den tit svag i starten....

Tillykke ned graviditeten  

Tusind tak for svar... Grundet tidligere forløb skal jeg til tidlig scanning, så der kan jeg se mig forbi en bio først...

vil du mene at testen ville være svagere end denne hvis der kommer en bio.. Ved godt det er svært at svare på, men har mistet før så er lidt nervøst anlagt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. april 2015

o1Mutte

Anonym skriver:

Tusind tak for svar... Grundet tidligere forløb skal jeg til tidlig scanning, så der kan jeg se mig forbi en bio først...

vil du mene at testen ville være svagere end denne hvis der kommer en bio.. Ved godt det er svært at svare på, men har mistet før så er lidt nervøst anlagt  

Det er umuligt at svare på desværre. Jeg har prøvet at få en bio før uge 4 og i uge 5. Kunne intet se på testene andet end at de blev svagere efter jeg havde pletblødt. 

Håber det bedste for dig  

Anmeld Citér

10. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg testede med en tydelig steg da jeg havde min bio (begyndte at bløde 5+2), så tydeligheden på stregen er desværre inden garanti.

Anmeld Citér

10. april 2015

Holst85

Hvis du er nervøs for en bio, synes jeg du skal spørge læge om blodprøve, og en 2 dage efter for at se om det fordobles hormonet hcg. Det fik jeg da jeg havde haft en bio i december, mine test blev tydeligere og i uge 5 blev de svagere og blødte.. Men mit tal var meget lavt i uge 4+3 så sku følges.. 

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Hvis du er nervøs for en bio, synes jeg du skal spørge læge om blodprøve, og en 2 dage efter for at se om det fordobles hormonet hcg. Det fik jeg da jeg havde haft en bio i december, mine test blev tydeligere og i uge 5 blev de svagere og blødte.. Men mit tal var meget lavt i uge 4+3 så sku følges.. 

Altså jeg har ikke blødt eller noget... Og har ikke prøvet en bio før (hvad jeg ved af) så ved ikke hvad tegnene er...

er bare generelt bange for at miste igen igen... Ved ikk om det er grundlag nok for at de vil lave en blodprøve?

Anmeld Citér

10. april 2015

Holst85

Din usikkerhed er okay god begrundelse, min læge henviste mig 3 gange til sygehuset hvor jeg fik taget blodprøve.. 

Så kan ikke se hvorfor du ikke kan.. 

Anmeld Citér

10. april 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Altså jeg har ikke blødt eller noget... Og har ikke prøvet en bio før (hvad jeg ved af) så ved ikke hvad tegnene er...

er bare generelt bange for at miste igen igen... Ved ikk om det er grundlag nok for at de vil lave en blodprøve?

Altså, indtil videre er der jo ingen tegn på, at du skulle få en bio - og eftersom en bio (biokemisk graviditet) jo bare er en betegnelse for en tidlig abort, så er der ingenting en læge kan gøre ved det alligevel. Synes det er spild af ressourcer at sætte gang i blodprøver osv, når du nu ikke har en historik med biokemiske graviditeter, ikke bløder og ikke har smerter.  

Prøv at nyde din graviditet og undlad at bekymre dig for meget Jeg ved godt, at det er nemmere sagt end gjort, men når du bekymrer dig for meget sender du blot stresshormoner ned til spiren, og det ville da være bedst at undgå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.