Hjælp med disse test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hej alle, 

Jeg testede i går positivt og det hele føles meget surealistisk, hvorfor jeg også tog en test i morges for at være sikke (og for at vise min kæreste at jeg godt kunne lave en positiv..

Men jeg synes ikke rigtig den har udviklet sig siden i går? Og nu bliver jeg jo bange for at den er på vej væk?

Er det noget jeg skal bekymre mig om? Så vidt jeg ved skal den jo helst stige og blive mere tydelig.. 

Billede 1 (det på bordet er fra i går)

Billede 2 (det på øjnbrysnfarven - fra i dag)

Tak fordi I gad hjælpe, 

Har aldrig testet positiv før så er helt ny i det hele. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Os&lilledig

Det kan være du har drukket lidt mere igår aftes, sovet kortere tid eller bare at den først udvikler sig om er par dage. Mine udviklede sig heller ikke vildt. Men NU! Nu er de kniv skarpe og jeg synes dine er flotte

Anmeld Citér

10. april 2015

alenemor42

En farvet streg er en farvet streg!

Du kan ikke regne med at mængden af farve overhovedet er indikation for at du er "mere" gravid.

Den er positiv. ... glæd dig over det og lad være at blive ved at teste

Tillykke 

Anmeld Citér

10. april 2015

April-baby

Du kan være helt rolig, jeg ku først teste helt positiv, så de altså var lige røde da jeg var i uge 6/7 stykker (: plus der kun kommer en ærdning i testene hver anden dag (:

Anmeld Citér

11. april 2015

HappyOne

Oddi skriver:

Hej alle, 

Jeg testede i går positivt og det hele føles meget surealistisk, hvorfor jeg også tog en test i morges for at være sikke (og for at vise min kæreste at jeg godt kunne lave en positiv..

Men jeg synes ikke rigtig den har udviklet sig siden i går? Og nu bliver jeg jo bange for at den er på vej væk?

Er det noget jeg skal bekymre mig om? Så vidt jeg ved skal den jo helst stige og blive mere tydelig.. 

Billede 1 (det på bordet er fra i går)

Billede 2 (det på øjnbrysnfarven - fra i dag)

Tak fordi I gad hjælpe, 

Har aldrig testet positiv før så er helt ny i det hele. 

Sådan så min test ud i 8 uge intet at være bange for. Ved nogle udvikler den sig ikke  

Anmeld Citér

11. april 2015

Spirrevip

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

11. april 2015

Chris87

Tillykke med den lille spire 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.