Hvorfor skal billederne valideres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Dictes mor

Jeg har lagt nogle billeder ind, men der går jo altid et stykke tid inden de kan ses, fordi de skal valideres. Det er klart at der vil gå noget tid, for der er helt sikkert mange billeder, som bliver lagt op, og der er jo en del andet for folkene bag baby.dk at lave end at validere vores billeder.
Men er der mon blevet lagt upassende billeder ind på et tidspunkt siden de skal valideres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Honningblomst

Det er vel for at det undgår at det sker...

Anmeld

10. september 2009

Dictes mor

Du har ret, det er bare svært at forestille sig, at nogen kunne finde på det, men du har helt sikkert ret..

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Jeg har lagt nogle billeder ind, men der går jo altid et stykke tid inden de kan ses, fordi de skal valideres. Det er klart at der vil gå noget tid, for der er helt sikkert mange billeder, som bliver lagt op, og der er jo en del andet for folkene bag baby.dk at lave end at validere vores billeder.
Men er der mon blevet lagt upassende billeder ind på et tidspunkt siden de skal valideres?

Kan også irritere mig nogengange at det kan tage noget tid. Men er jo både en sikkerhed for dig og dem bag siden.
De slipper for at der komme ubehagelige billeder frem, og hvis nu der bliver lagt et billed ind der er for udfordrende af dig selv eller ens barn, vi syntes jo at en nøgen baby er så nuttet, men er desværre folk der tænker lidt længere end det, og så er det jo rart lige at kunne blive prikket på skulderen hvis det er 

Anmeld

10. september 2009

Dictes mor

Det er rigtigt. Det er nok bare fordi man selv har svært ved at se det sådan. Men når man ser det på den måde du siger susanne, så er det jo bare en rigtig god ide og sikkerhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.