Udflåd efter æl. Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har brug for erfaringer. Jeg havde æl den 5 april, og sexede også manden den dag.. Herefter har jeg haft meget udflåd, mere end normalt. Er det "tegn" på graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg har brug for erfaringer. Jeg havde æl den 5 april, og sexede også manden den dag.. Herefter har jeg haft meget udflåd, mere end normalt. Er det "tegn" på graviditet? 

Tror jeg ikke. Jeg er i uge 6, og først nu er den øget mængde begyndt.. Det er først når ægget sætter sig godt fast at det øger produktionen. Så tror det er lige tidligt nok At det skulle være det

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Tror jeg ikke. Jeg er i uge 6, og først nu er den øget mængde begyndt.. Det er først når ægget sætter sig godt fast at det øger produktionen. Så tror det er lige tidligt nok At det skulle være det

Men kan ægget ikke have sat sig fast kort efter sex? Og derved øges produktionen jo.. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Os&lilledig

Men kan ægget ikke have sat sig fast kort efter sex? Og derved øges produktionen jo.. 

Ved det faktisk ikke. Synes bare læste for dage siden at den øget mængde sker omkring uge 5 og 6.  

krydser fingre for at det lykkes for jer ægget kan vist være imellem 3-8 dage om at nå til livmoderen  

Anmeld Citér

9. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Nej, ægget har ikke engang haft mulighed for at sætte sig fast endnu.

Anmeld Citér

10. april 2015

julielind

Et af mine første graviditetstegnvar øget udflåd, det startede ca. en uge for jeg kunne teste. Så det kan skam godt være et tegn :-) Jeg er 7+5 Idag. 

Anmeld Citér

10. april 2015

Hvornårskerdet

Jeg talte med fertilitetsklinikken omkring det igår, for jeg havde æl omkring den 3. april og det er først de sidste par dage i denne uge at jeg har haft mere udflåd end normalt.. Og sygeplejersken sagde at det er forskelligt fra person til person.. 

Krydser fingre for at vi begge er gravide

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.