barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2015

Anonym trådstarter

hej 

Jeg har googlet rundt men kan ikke finde nogen nyere svar på mit spørgsmål så prøver her..

Min mand og jeg fik hjælp til vores første barn via. det offentlige. De betalte undersøgelserne og vi selv medicinen- ganske standart. Det var inseminering med min mands sæd.. 

nu pusler vi så med tanken om barn nr. 2 og ved fra før at her får vi brug for hjælp igen... Men kan dette også ske via. det offentlige?

Har både læst at der ingen hjælp er at hente men har også set at der står at til inseminering kan man godt få hjælp fra det offentlige så længe det sker på en privat klinik.. Ja er ærlig talt i vildrede og kan ikke kende rigtig fra forkert.. 

Og ja det økonomiske vil ahve en betydning for tidspunktet vi vil starte.. Vi har en ok økonomi men en sådan behandling med alt kan jo løbe op i mange tusind kroner.. og medicinen vi ved jeg skal have er heller ikke billig så derfor ville vi gerne vide hvor vi står økonomisk.

Nogen der kender svaret ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Missy_B

Anonym skriver:

hej 

Jeg har googlet rundt men kan ikke finde nogen nyere svar på mit spørgsmål så prøver her..

Min mand og jeg fik hjælp til vores første barn via. det offentlige. De betalte undersøgelserne og vi selv medicinen- ganske standart. Det var inseminering med min mands sæd.. 

nu pusler vi så med tanken om barn nr. 2 og ved fra før at her får vi brug for hjælp igen... Men kan dette også ske via. det offentlige?

Har både læst at der ingen hjælp er at hente men har også set at der står at til inseminering kan man godt få hjælp fra det offentlige så længe det sker på en privat klinik.. Ja er ærlig talt i vildrede og kan ikke kende rigtig fra forkert.. 

Og ja det økonomiske vil ahve en betydning for tidspunktet vi vil starte.. Vi har en ok økonomi men en sådan behandling med alt kan jo løbe op i mange tusind kroner.. og medicinen vi ved jeg skal have er heller ikke billig så derfor ville vi gerne vide hvor vi står økonomisk.

Hvis i begge får en henvisning kan i få hjælp men kun til inseminering

Anmeld Citér

9. april 2015

Anonym trådstarter

Ok mange tak.. Det gør det hele lidt nemmere 

Anmeld Citér

9. april 2015

Kløver

Anonym skriver:

hej 

Vi har været tilknyttet gynækologen ved alle 3 graviditeter 

fik behandling (iui og hormoner) ved 3 barn og betalte kun hormoner og medicin selv. 

Anmeld Citér

10. april 2015

Mami

Jeg får pt hjælp til 3 barn, både manden og jeg er henvist men kun til insemination  

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Super det lyder rigtig lækkert... Så kan drømmen om  projekt  nr 2 gå i gang uden vi skal finde mange tusinde kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.