7 mdrs kamp er ovre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2009

LineD

Juhuu! Idag fik jeg det opkald jeg efterhånden har ventet på i 7 LANGE måneder!!

Jeg meddelte min udlejer af vores 2 østvendte værelser virkelig trængte til nye vinduer da der var råd og svamp i karmen, samt glasset var ved at falde ud HVER gang det blæste...

Og så startede den store karruseltur ellers med at blive slæbt rundt ved næsen, og holdt hen med den ene løgn efter den anden, så for 4 mdr siden skrev jeg en meget lang klage, og konsekvenserne hvis ikke min klage blev taget alvorligt og sendte den både til LLO, udlejer og udlejers advokat...
I brevet stod der bla. at var der ikke nye vinduer i østsiden inden d. 10-10-09 så blev min advokat endnu engang kontaktet og så kunne vi mødes i retten!

Idag modtager jeg så et opkald fra vinduesfabrikant + tømrer at vinduerne kommer på torsdag og tømren kommer og sætter dem i fredag!!

ENDELIG!!! Kunne snart heller ikke holde ud at have så meget stress omkring det med fødslen der også nærmede sig, specielt ikke når Manses værelse er østværelset...

Ville lige dele min glæde med jer! At endelig kommer vores vinduer!  

Knus Line, som finder sig i meget, men ikke hvad som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

vatten

Hvor dejligt, der endelig sker noget

Det er bare utroligt, man ofte skal true folk, inden de gider gøre deres job.

Vi havde lidt samme problem igår- vores nye brugte bil er begyndt at sige mærkelige lyde, når man drejer. Vi købte den for 3 uger siden, og den kostede alligevel 80000kr, så den burdejo kunne holde. Så ringede min kæreste til forhandleren, som ikke ville gøre noget ved det- indtil jeg ringede bagefter og kastede om mig med paragraffer i købeloven. Nu skal den ned og laves næste uge

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Det lyder da bare fantastisk....... Så det KAN altså betale sig at være hormonella  hehe....

ej det er rigtig godt, at du fik brokket dig ordentligt, så der kommer gang i sagerne....

Anmeld

10. september 2009

Honningblomst

Åh, hvor er det dejligt for jer...skønt..

Jeg håber også snart min lejer får tid til at lave lidt her...nye vinduer, terassedør, tagterasse og isolering i tilbygning...så der er nok at tage fat i her. Men min lejer har vidst haft travlt i år så håber næste år...

knus..

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SEJE dig der slås for din sag!!! Respekt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.