Det er sku hårdt !!:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
6 svar
4 synes godt om
8. april 2015

Nanastep

forlad allerede denne tråd hvis du ikke gider læse om klynkeri !:/ 

har bare sådanne en dag hvor jeg lige pludselig syntes livet igen er uretfærdigt! Er så glad på alles vegne med deres to streger eller den lille ny, i fortjener det alle sammen og ikke mindst dem som har kæmpet en kamp! Tillykke til jer !

vi mistede i dec 2014 D 23! 13 uge !  Og stadig ikke lykkes for os endnu at lave ønske babyen! Er i ægløsnings perioden lige nu så håber virkelig af hele mit hjerte at den er der denne gang  4 forsøg! Kom så baby    Men igen ALLE bliver bare gravide nu, og det er så hårdt , vi ønsker det så bragende og vi var så lykkelige da baby var i maven , kan stadig græde og græde hvis jeg tænker hele den dag igennem puha sikke en dag ! Snøft . Alle de smukke maver og scannings billeder JEG ER MISUNDELIG ! - nogle dage siger jeg til mig selv - Nana luk baby.dk ned i en periode , men alligevel kan jeg ikke undvære det/jer . 

Hmm :/ - denne gang er lykkens gang, kryds fingre derude! Om 12 dage står vi med de to gyldne streger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

April-baby

Det må være virkelig hårdt! Jeg " lukkede " baby.dk ned i en periode da overs forhold herhjemme ikke fungerede helt rigtigt, men som du selv skriver, man kan ikke undvære de dejlige mennesker som er her. Krydser fingre for den er der denne gang! (: 

Anmeld Citér

8. april 2015

Boble123

Jeg forstår din situation 100% og hvor er jeg ked af at du har måtte opleve at miste.

Jeg mistede i februar da jeg var 13+2, en MA som blev opdaget til NF. Udviklingen var gået i stå 10+5. 

Jeg er egentlig afklaret med at naturen gik sin gang, da det var tydeligt til scanningen, at den ikke var rask. 

Der hvor filmen knækker for mig, er når jeg tænker på hvor langt jeg ville være nu, hvis alt nu bare var gået godt. Når jeg tænker på, at vi nu ville kende kønnet på vores baby, at jeg ville begynde at få en rigtig gravid-mave, det synes jeg er pisse hårdt!

Vi er i gang med 1. cyklus efter MA og jeg håber sådan at heldet er med os i den nærmeste fremtid!

Ønsker jer alt held og lykke og håber at heldet snart er med jer! 

Anmeld Citér

8. april 2015

jenny4

Held og lykke - håber de små svømmere bliver skudt godt afsted og finder i mål.

Og håber du i det mindste kan finde lidt trøst i, at det kan lade sig gøre for jer.

Anmeld Citér

8. april 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi gik selv i gang med pb i januar, og jeg synes også at det er rigtig svært! Jeg har dog ikke haft en abort; jeg har faktisk aldrig været gravid, og er ufatteligt bange for om jeg overhovedet kan blive det. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke skal kunne, og jeg ved også godt at vi ikke har prøvet så længe, men jeg har været ultra skruk i omkring 3 år, så fordi at jeg allerede har ventet så længe, føles det faktisk som om at jeg allerede har prøvet så længe (selvom jeg jo godt ved at jeg ikke har). Jeg bliver super glad på andres vegne når de står med en positiv test, men samtidig skærer det i hjertet, fordi at jeg er bange for at det aldrig kommer til at lykkes for os. Jeg ved at det lyder lidt overdramatisk, men ønsket efter en baby er bare så stort! Jeg krydser fingre for os alle herinde som prøver, og håber snart at vi alle sammen får lov til at opleve de to gyldne streger på testen!

Anmeld Citér

11. april 2015

Rsa

Nanastep skriver:

har bare sådanne en dag hvor jeg lige pludselig syntes livet igen er uretfærdigt! Er så glad på alles vegne med deres to streger eller den lille ny, i fortjener det alle sammen og ikke mindst dem som har kæmpet en kamp! Tillykke til jer !

vi mistede i dec 2014 D 23! 13 uge !  Og stadig ikke lykkes for os endnu at lave ønske babyen! Er i ægløsnings perioden lige nu så håber virkelig af hele mit hjerte at den er der denne gang  4 forsøg! Kom så baby    Men igen ALLE bliver bare gravide nu, og det er så hårdt , vi ønsker det så bragende og vi var så lykkelige da baby var i maven , kan stadig græde og græde hvis jeg tænker hele den dag igennem puha sikke en dag ! Snøft . Alle de smukke maver og scannings billeder JEG ER MISUNDELIG ! - nogle dage siger jeg til mig selv - Nana luk baby.dk ned i en periode , men alligevel kan jeg ikke undvære det/jer . 

Hmm :/ - denne gang er lykkens gang, kryds fingre derude! Om 12 dage står vi med de to gyldne streger 

åh, hvor jeg dog bare føler med dig.... har ikke mistet men kører på 19 måned uden succes

Kan heller ikke altid rumme, når veninder bliver gravide og det gør helt ondt indeni, at se på alle de flotte struttende maver... 

men Det er lykkedes jer og, ved det er Ringe trøst, ofte udskiller kroppen selv de fostre der ikke er levdygtige. 

krydser fingre for at det snart lykkedes for jer igen

Anmeld Citér

11. april 2015

A. Nonymsen

Nanastep skriver:

Jeg hepper på dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.