aldi vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. april 2015

hope-of-baby-2015

Nu har jeg været i 3 forskellige aldi her i cph og ibgen af dem havde deres vådservietter, hvilket undre mig, men er det mon kun her eller hsr jeres aldi heller ikke servietterne hjemme? Sys da ikk jeg hsr hørt der ski være noget galt med dem ligsom dem fra rema?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

FruStolpe

hope-of-baby-2015 skriver:

Nu har jeg været i 3 forskellige aldi her i cph og ibgen af dem havde deres vådservietter, hvilket undre mig, men er det mon kun her eller hsr jeres aldi heller ikke servietterne hjemme? Sys da ikk jeg hsr hørt der ski være noget galt med dem ligsom dem fra rema?...

Vi købte vådservietter i vores Aldi i går

Anmeld Citér

8. april 2015

hope-of-baby-2015

FruStolpe skriver:

Vi købte vådservietter i vores Aldi i går

Tak for svaret så er det nok bare mig der hsr været uheldig i 3 aldi jeg gik i idag

Anmeld Citér

8. april 2015

Blop2

Har været i vores Aldi idag (Nordjylland) de havde kun de dyre, den lyserøde pakke. De billige grønne/blå pakke var der ingen af.

Jeg tror de er tilbagekaldt, da der kom det frem med at der var noget allergi fremkaldende i vådservietter. Det var Rema1000 vådservietter, der var snak om, men læste at andre mærker os var blevet tilbagekaldt.

Anmeld Citér

8. april 2015

Zenia's mor

Blop2 skriver:

Har været i vores Aldi idag (Nordjylland) de havde kun de dyre, den lyserøde pakke. De billige grønne/blå pakke var der ingen af.

Jeg tror de er tilbagekaldt, da der kom det frem med at der var noget allergi fremkaldende i vådservietter. Det var Rema1000 vådservietter, der var snak om, men læste at andre mærker os var blevet tilbagekaldt.

http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=220664

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.