Ville i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Misjelle

Min søn og jeg har lige været en god omgang forkølelse igennem med feber og det hele . Han hoster stadig en del og er godt snottet, men har ikke feber længere . Jeg kan så ikke rigtig finde ud af om jeg burde lade ham ligge inde at sove sine middagslure, eller om det ikke er noget problem at lade ham sove ude i barnevognen, hvis bare han er pakket ordentlig ind?

Hvad har i gjort eller hvad ville i vælge at gøre?

Michelle der er lidt grøn i at have et sygt barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Pia

Han har bedst af og sove ude..
Han kan bedre trække vejret ud ei den friske luft når han er forkølet..
Min sp og min læge har altid anbefalet at barnet sover ude.. Også selvom det er syg...
Det er kun hvis der er voldsomme minus grader eller meget tåget vejr de ikke anbefaler de sover ude..
Så lad du bare bette manden sove ude..

Kh Pia.

Anmeld

10. september 2009

Honningblomst

Gør hvad du har det bedst med...der er ingen beviser på at børn har bedre af at sove ude end inde. Mine har sovet meget lidt ude i barnevognen og kun når det var godt vejr. Ellers så har det været inde og med åbne vinduer.
Knus Eva.

Anmeld

10. september 2009

JustAnotherName

Selvom han stadig hoster/snotter lidt, så pas på med ikke at pakke ham ALT for godt ind  ....det kan vi mødre nemt have en tendens til.

Men ja, det er hip som hap om han sover inde eller ude.
Hvad har du det bedst med ??
Hvis han normaltvis sover udenfor, så kan han sagtens det nu også, selvom han er forkølet.

God bedring til jer begge!

Anmeld

10. september 2009

Misjelle

JustAnotherName skriver:

Selvom han stadig hoster/snotter lidt, så pas på med ikke at pakke ham ALT for godt ind  ....det kan vi mødre nemt have en tendens til.

Men ja, det er hip som hap om han sover inde eller ude.
Hvad har du det bedst med ??
Hvis han normaltvis sover udenfor, så kan han sagtens det nu også, selvom han er forkølet.

God bedring til jer begge!

Jamen jeg har det selvfølgelig bedst med hvad der er bedst for ham . Ej nu skal jeg jo ikke blive helt kliche agtig hehe... Da jeg skrev indlægget, lå han allerede og sov ude i barnevognen, men blev lidt øm om hjertet, da jeg kunne høre ham ligge og hoste en del (det er jo min lille guldklump). Når nu det er underordnet om han er inde eller ude, så tror jeg det det bliver ude i vognen, for det er jo der han plejer at sove, og synes også han får sig nogle "bedre" og ikke mindst længere lure der.

Tusind tak for de hurtige svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.