Disneyland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.740 visninger
7 svar
6 synes godt om
8. april 2015

M &.I

Mig og min mand diskutere om vi kan tage til Disneyland . 

Jeg mente at vi kunne vente da vores søn er kun 2,9 år vil han ikke rigtigt forstår. 

Hvilken alder er bedst til Disneyland?? 

Jeg tænkt på omkring 4- 5 år der forstår han rigtigt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

Mama85

A&M skriver:

Jeg mente at vi kunne vente da vores søn er kun 2,9 år vil han ikke rigtigt forstår. 

Ingen tvivl om at han vil hygge sig i nuet mens I er der, men hvis man går op i om børnene skal kunne huske turen, så skal han være noget ældre.

Anmeld Citér

8. april 2015

Bak

A&M skriver:

Jeg har ikke været i Disneyland i Paris, men til gengæld Disney World i Florida. Jeg var 11 år og havde en god oplevelse. Men der var rigtigt lange køer til forlystelserne (45 min-1,5 time nogle steder), så det ville nok ikke være så fedt med så lille et barn. Jeg ved ikke, om der også er så lange køer i Disneyland. 

Anmeld Citér

8. april 2015

TNBC

A&M skriver:

Jeg fik af vide af nogen der har været der at 7-9års alderen var en god alder. 

Men lad vær med at tage af sted i høj sæsoner, der vil være laaange køer 

Anmeld Citér

8. april 2015

Bshizzle

Her hjemme har vi lææææænge snakket om at vi skal i Disney-World i Florida... Altså ikke Disneyland. 

Men vi er ret enig om at vores dreng på 3 år lige skal være lidt ældre. 

Der er flere ting/oplevelser de har mulighed for samt så mener vi bare at de får mere ud af det (minder og oplevelser) når han er et par år ældre. 

Min kæreste har været i Disney-World da han var lille.. Og han mener ham havde en god alder (mener det var 11 år). 

Men det er STORT... Man ser ikke det hele på én dag 

Nu har jeg ikke læst/hørt så meget om Disneyland i Paris.. Men tænker det osse er noget hen af Disney-World.. Måske mindre? 

Men jeg ville vente et par år med at ta på sådan en oplevelse. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Spirrevip

Disneyland i Paris er bare SÅ fantastisk. Men jeg vil mene at det er så bemærkelsesværdigt et sted at man skal være i den alder hvor man kan huske det - især fordi der er så mange ting for børn omkring 4-7 år. Og mindst ligeså meget for 8-99 årige  Jeg tror at jeg ville vente. Nu var jeg på skoletur med 10. klasse og vi var jo noget ældre. Og husk nu at brug nogle dage dernede  der ligger super fine hoteller og campingpladser i området udenfor disneyland, som er meget  billigere end derinde 

Anmeld Citér

8. april 2015

Mutti2

Vi var så heldige at vi for 2 år siden vandt et weekend ophold i Disneyland m. Hotel osv. 

Min datter var på daværende tidspunkt 5. Det var den fedeste oplevelse for hende. Der var masser af alderssvarende forlystelser. Det var uden tvivl den bedste ferie nogensinde for både mor og datter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juli 2015

Tillesen

Vi har lige været afsted og her er vores tips og informationer:

http://morefews.dk/2015/07/28/guide-disneyland-paris/

håber det kan bruges ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.