Råmælk, før fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid ca halvvejs.

jeg er begyndt at få væske ud af brystvoterne, har fået at vide at det er råmælk selvom det er en alm væske som er klar gemmenstigtig lidt lige som tåre

nu er mit spørgsmål, må man gerne presse det ud eller er det dum? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

mor88

Anonym skriver:

Jeg er gravid ca halvvejs.

jeg er begyndt at få væske ud af brystvoterne, har fået at vide at det er råmælk selvom det er en alm væske som er klar gemmenstigtig lidt lige som tåre

nu er mit spørgsmål, må man gerne presse det ud eller er det dum? 

Hvorfor skal du presse det ud, hvis jeg må spørge?

Anmeld Citér

7. april 2015

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvorfor skal du presse det ud, hvis jeg må spørge?

Fordi manden gerne vil se hvad det er, men jeg ved ikke om det er dumt at gøre, derfor har jeg sagt nej

Anmeld Citér

8. april 2015

Stimap

Du kan sagtens trykke lidt ud, uden der sker noget ved det :-) Det skader ikke eller ødelægger noget .. (Det fik jeg afvide af min egen jordemoder) 

Anmeld Citér

8. april 2015

mor88

Anonym skriver:

Fordi manden gerne vil se hvad det er, men jeg ved ikke om det er dumt at gøre, derfor har jeg sagt nej

Hmm, ok. Du kan godt trykke det ud du kan få, men tror ikke du får så meget ud allerede nu

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige prøvet, det skulle jeg aldrig have gjordt, det stod nærmest ud i en stråle  manden blev mega overrasket over HVOR meget der lige kom ud 

var selv overrasket, håber jeg kan amme når den lille kommer 

Anmeld Citér

8. april 2015

April-baby

Jeg har haft det næsten under hele min graviditet, og jeg kunne ikke presse det ud, for tro mig det gør så forbandede ondt bagefter (: 

Anmeld Citér

8. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeg har lige prøvet, det skulle jeg aldrig have gjordt, det stod nærmest ud i en stråle  manden blev mega overrasket over HVOR meget der lige kom ud 

var selv overrasket, håber jeg kan amme når den lille kommer 

I min første graviditet kunne jeg osse trykke råmælk ud i uge 20 og du skal over hovedet ikke være navøs for at du ikke kan amme den lille bare fordi du trykker lidt ud jeg gjorder det konstant nærmest hver dag  

Og jeg kunne sagtens amme når jeg havde født der bliver  produceret nyt hele tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.