Hejsa
Sagen er den at mine forældre ikke trives, og det er vi børn (min bror og jeg) trætte af.
Der er noget utroskab for et par år siden, som for min mors side stadig ligger og ulmer, og så selvfølgelig grunden til min fars sidespring som skal bearbejdes.
De valgte i tidernes morgen at blive sammen, men ved ikke hvordan de har tænkt sig at man bare ville kunne fortsætte samlivet, som om intet var hændt, uden at arbejde med hinanden og tilgivelsen, samt tilliden som skal genopbygges.
Så nu har vi, efter endnu en akavet familieepisode, besluttet at finde en godt sted hvor de kan få noget parterapi og finde ud af hvad der skal ske. Er der nogle som kan anbefale et sted? Gerne omkring Københavnsområdet, men mine forældre har bil så de kan nu også sagtens bevæge sig rundt.
Umiddelbart er det noget jeg betaler for, især fordi så er det ingen undskyldning for at møde op for mine forældre ift. det økonomiske. Men prisen er såmænd lidt underordnet, da jeg har en ide om at pris og kvalitet i det her henseende hænger lidt sammen
Både min bror og jeg, går ikke så meget op i om de forbliver sammen eller ej - bare de er glade og det virker de bare ikke til at være pt. Når man er hjemme hos dem, er det som om der er en kæmpe lyserød elefant, som man ikke snakker om og det lugter langt væk af et SÅ usundt miljø at være i. Og jeg er er kort sagt BANKE træt af det.
Jeg har selv fundet ham her, men det var bare efter en hurtig googlesøgning; http://www.parterapi-parterapeut.dk/kontakt-parterapi-parterapeut.html Nogle som kender ham?
Anmeld
Citér