uge 4 + 5 stadig kun en streg på testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
5 svar
7 synes godt om
7. april 2015

Miss LT

Hej piger

Skal lige bruge et sted til at få udløb for frustrationerne

Min mens. plejer at ligge på 32-35 dage, så det er en af de lange, hvilket i sig selv er træls. I dag er dag 33 og jeg havde ægløsning på dag 28, men har ikke fået to streger på testen endnu eller skyggen af menstruation.

Jeg har læst at mange har symptomer på gravidideten i den her fase, men jeg er kun træt, ingen kvalme eller spændte bryster.

Hvad var jeres symptomer her i uge 4 - 5?

Jeg har ikke haft noget tegn på menstruation endnu, så ved heller ikke om det er et godt tegn, eller om den simpelthen er en uges tid forsinket, eller om der er en lille spire i maven

Hele det her graviditets projekt er da godtnok til at blive bims af engang imellem Synes ikke jeg tænker særlig meget over graviditet, andet end dagene op til min menstruation, fordi det er meget rart at have styr på den, så tror ikke jeg stresser så meget. Men hvem ved hvor sart ens krop er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Emilie91

Miss LT skriver:

Hej piger

Min mens. plejer at ligge på 32-35 dage, så det er en af de lange, hvilket i sig selv er træls. I dag er dag 33 og jeg havde ægløsning på dag 28, men har ikke fået to streger på testen endnu eller skyggen af menstruation.

Jeg har læst at mange har symptomer på gravidideten i den her fase, men jeg er kun træt, ingen kvalme eller spændte bryster.

Jeg har ikke haft noget tegn på menstruation endnu, så ved heller ikke om det er et godt tegn, eller om den simpelthen er en uges tid forsinket, eller om der er en lille spire i maven

Hele det her graviditets projekt er da godtnok til at blive bims af engang imellem Synes ikke jeg tænker særlig meget over graviditet, andet end dagene op til min menstruation, fordi det er meget rart at have styr på den, så tror ikke jeg stresser så meget. Men hvem ved hvor sart ens krop er

Så det er 5 dage siden du havde ægløsning ?  

Det er sådan at man plejer at sige at når man rammer ens ægløsning er man 2 uger henne ... Og 14 dage efter ens ægløsning kan man begynde at teste for graviditet ... For 3. Uge er der hvor ægget sætter sig fast ... Så hvis vi regner lidt på det har ægget ikke engang sat Sig fast endnu  ... Så du har ikke noget hcg i kroppen da det først kommer når ægget har sat sig fast ... 

Ja det er en værre gåde at blive gravid  og ens cyklus kan sagtens vare en uge eller 2 mere når man prøver at blive gravid ... Man er opmærksom på sin cyklus meget mere og bare det kan skabe en smule stress i kroppen som gør ens cyklus længere eller kortere end normalt  håber du får gevinst om en til to uger 

Anmeld Citér

7. april 2015

Miss LT

emiliedamm skriver:

Så det er 5 dage siden du havde ægløsning ?  

Det er sådan at man plejer at sige at når man rammer ens ægløsning er man 2 uger henne ... Og 14 dage efter ens ægløsning kan man begynde at teste for graviditet ... For 3. Uge er der hvor ægget sætter sig fast ... Så hvis vi regner lidt på det har ægget ikke engang sat Sig fast endnu  ... Så du har ikke noget hcg i kroppen da det først kommer når ægget har sat sig fast ... 

Ja det er en værre gåde at blive gravid  og ens cyklus kan sagtens vare en uge eller 2 mere når man prøver at blive gravid ... Man er opmærksom på sin cyklus meget mere og bare det kan skabe en smule stress i kroppen som gør ens cyklus længere eller kortere end normalt  håber du får gevinst om en til to uger 

Hov skrev forkert, skulle have været dag 22 og ikke 28

Så hvis det er 14 dage efter ens ægløsning så har jeg jo lige et par dage at løbe på endnu og ingen grund til at teste igen foreløbig

Anmeld Citér

8. april 2015

Emilie91

Miss LT skriver:

Hov skrev forkert, skulle have været dag 22 og ikke 28

Så hvis det er 14 dage efter ens ægløsning så har jeg jo lige et par dage at løbe på endnu og ingen grund til at teste igen foreløbig

Haha  jamen okay ... Men ja - du har stadig nogle dage endnu. Da jeg var 4+0 havde jeg den mest negative test overhoved  og da jeg så var 4+5 kom der en lille streg  så der er håb endnu 

Anmeld Citér

8. april 2015

modesty

Miss LT skriver:

Hej piger

Hvis din cyklus er 32-35 dage og du er på 33, så er det jo stadig indenfor normalperioden hvor du får din menstruation. Jeg ville ikke teste før du er udover den periode, altså på dag 36.

Anmeld Citér

8. april 2015

Miss LT

Læste bare en tråd forleden hvor folk testede positiv ved 4, så havde sådan håbet jeg havde været en af dem

Men I har ret, ingen grund til at teste før dag 35. Hader bare ventetiden!

havde lidt håbet på nogle tidlige graviditets tegn, men ingen ting om ikke andet, så er det bare op på hesten igen, hvis der ikk er bebs den her gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.