Hjørnegraviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2015

SkrukKvinde

Hej 

Er der nogen der har haft en hjørnegraviditet, og hvordan endte det for jer ? 

nogen der ved hvad odsene er for at graviditeten kan fortsættes, hvis man har en hjørnegraviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

LilleMie

SkrukKvinde skriver:

Hej 

Er der nogen der har haft en hjørnegraviditet, og hvordan endte det for jer ? 

nogen der ved hvad odsene er for at graviditeten kan fortsættes, hvis man har en hjørnegraviditet

Jeg har ikke selv prøvet det, og havde indtil for lidt siden aldrig hørt om en hjørnegraviditet. Men efter en tur rundt på internettet, så virker det ikke til, at en graviditet kan fortsættes, desværre  Men jeg baserer mit svar på et meget lille grundlag og jeg er ikke medicinsk uddannet, så endelig ikke tag det for gode varer. Som jeg forstår det, kan det vidst sammenlignes lidt med en graviditet uden for livmoderen - hjørnegraviditeten er bare mere sjælden...

Har du fået konstateret en hjørnegraviditet eller mistænker lægerne dette? Og i så fald får du lige et kæmpe Og så håber jeg, at du snart får noget klarhed og nogle brugbare svar fra lægerne!

Anmeld Citér

7. april 2015

SkrukKvinde

Tusind tak, hvor er du sød.

Ja jeg har fået det konstateret i dag. Lægen sagde de før havde set det blev til en normal graviditet. Men oftest endte det galt og man får så blødning inde i maven Og skal afsted hurtigst muligt. 

Selv er jeg ikke specielt optimistisk. Og skal nu følges med scanning i hver uge og blodprøve 2 gange i ugen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.