Mavepine uge 23?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2015

Mrsopsand

Jeg har haft nogle underlige dage her i påsken. Lørdag nat sov jeg først kl 4 pga mavesmerter i den øvre del af maven. Jeg ringede til jordemoderen søndag eftermiddag da smerterne var konstante og gjorde mig bekymret. Hun fik mig til at komme og undersøgte mig. Der var intet usædvanligt så hun mente ikke det havde noget med barnet at gøre. Det var heller ikke plukveer da maven på intet tidspunkt blev hård.

Søndag nat tog smerterne til og rykkede over i højre side og bevægede sig nedad mod bækkenet. Jeg frygtede blindtarmsbetændelse men det gjorde ikke ondt når jeg trykkede så ringede til vagtlægen som sagde jeg skulle tage noget smertestillende og holde øje med om jeg fik feber. Kl 8 mandag morgen faldt jeg endelig til ro. I går var jeg bare øm, i dag er der intet. Nu har jeg så læst i min "gravid uge for uge" bog at babyen i disse uger vokser til dobbelt størrelse. Kan det være det der giver så voldsomme smerter? Har I oplevet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Mrsopsand

Ingen erfaringer?

Anmeld Citér

7. april 2015

Emisoph

Jeg oplevede ca det samme omkring uge 25.. Jm sagde, at det kan være smerter fra tarmen.. Livmoderen skubber jo godt til alt derinde, så tarmene må finde sig i at blive puffet væk. Hvis der så er en del fordøjet mad, i den del af tarmen som skubbes, kan det gøre ondt på den omkringliggende tarm

Det var hendes bud. Og så gav det rigtig god mening at smerten flyttede sig, maden foflyttes jo længere og længere ned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.