Har været mor i 12 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
24 synes godt om
7. april 2015

lineog4

Ja det er lige hvad jeg har - jeg har i aften kl 19.51 været mor i 12 år og hvilke 12 år.

Jeg husker det næsten som det var i går. Kom mandag morgen ind på afsnittet for gravide efter 4 dage med veer og ingen søvn. En jordmoder forbarmede sig over mig og gav mig morfin til at sove, men den eneste der fik søvn var min stakkels mand - jeg lå bare helt slap og kunne høre ham snorke og mærke veerne men uden smerte. Det hjalp og 6 timer efter var jeg i aktiv fødsel og knapt 8 timer efter pressede jeg en baby ud - jeg var så træt så jeg faldt i søvn mellem presseveerne, men ikke desto mindre var jeg så nysgerrig over hvilken en størrelse vi havde fået så jeg fandt de sidste kræfter både til at presse og til at rejse mig op og sprede benene. 

Og der var hun, den dejligste pige på hele jorden 

Hun lærte mig man kunne elske et menneske mere end livet selv, og at verden kunne gå helt i stå og alt føles ligegyldigt, når jeg så ind i hendes øjne. Aldrig tror jeg, at jeg har været så lykkelig.

Hun er stadig den dejligste pige på jorden, nu er hun blot ikke en lille baby på 4040 g og 59 cm, men en stor pige på 163 cm og 40 kilo og ikke mindst fødder i str 40 

Hun minder slet ikke om mig, men om dem jeg altid har misundet. Hun er en pige der kan gå ind i et rum og have venner efter 5 minutter, hun har er kæmpe omsorgsgen (nok faktisk for meget), hun kan stadig lege (må I bare ikke sige til nogen). Hun kan fylde en hel scene, balancere på ethjulet og skabe sig så guderne må sig forbarme. Hun kan være verdens bedste storesøster og den mest røvirriterende. Og ja så er hun bare så skøn, så hun stadig kan få verden til at gå i stå.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

2721

Stort tillykke

Sikke en smuk pige du har og dit indlæg lyser af kærlighed-så man bliver helt glad inden i<3

Anmeld Citér

7. april 2015

alenemor42

Det er så fantastisk. ... stort tillykke

Min søn på snart 21 ... er jo en smuk ung mand nu med en fantastisk personlighed, det er nu dejligt at se man ikke har gjort det helt galt 

Og dog ser jeg stadigvæk den lille smukke dreng som kom til verden en kold november morgen... og da vi fik lov at ligge alene var det som om at solen skinnede i hele rummet. Den største kærlighed af alle var født.

Anmeld Citér

7. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke med din store pige!

Kan nikke genkendende til det med mandens snorken og ikke selv at kunne sove. Ak ja fik epi, men den eneste der kunne sove var manden. Den virkede i en times tid og da jeg så fik presseveer lå jeg også og sov mellem dem pga træthed. Vupti da hun blev født blev jeg så vågen som havde jeg sovet en hel nats søvn.

Hvor er hun dog bare en flot pige

Anmeld Citér

7. april 2015

Sprit25

Kæmpe tillykke med din datter��

Anmeld Citér

7. april 2015

Mama85

Stort tillykke med hende 

Anmeld Citér

7. april 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Kæmpe stort tillykke med din store og smukke pige

Om 9 dage kan jeg fejre, at jeg har været mor i 11 år - hvordan det så er sket, uden at jeg er blevet 11 år ældre selv, er mig et mysterium 

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.