Søstre ødelægger glæden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2015

xStinepigen

Trænger lidt til at komme ud med lidt frustration, og er sikker på nogle har stået i samme situation.. 

Valgte at fortælle familien jeg var gravid, da vi var til påskefrokost, og vi plejer alle at drikke os lidt fulde, og tage i byen, rigtig familie fest. 

Er kun seks uger henne, og er glad for det er sket, efter kun to måneder på metformin. 

Men mine to søstre er meget " ikke glæd dig for meget, du har aldrig været gravid før, så det er stor chance for en spontan abort" .. 

Der er vel altid en chance? Og alligevel stor chance for man gennemføre en graviditet. Mine søstre har ikke selv børn eller noget. 

Mine forældre er rigtig glade, og glæder sig selvom jeg kun er 22.. 

Men er bare så ked af mine søstre ødelægger glæden , og starter bekymringer som muligvis ikke er nødvendige. Men er glad for min familie ved det, de vil da 100% støtte mig hvis det ender i en sa :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Kløver

Øv hvor trels, og ja der er da altid en risiko men så stor er den jo heller ikke, og de behøver ikke gøre dig opmærksom på det. Svarer jo til at dige man har risiko for at køre galt når man har købt ny bil

dejligt dine forældre blev glade og stort tillykke, håber den lille spire bliver hvor den er 

Anmeld Citér

6. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg kan sagtens forstå din skuffelse, men tænker lidt at de måske har sagt det i en god mening, altså at de tror at hvis du venter med at glæde dig, så vil det ikke gøre nær så ondt hvis nu uheldet skulle være ude... 

Sådan hænger det jo desværre ikke sammen, men forhåbentlig gennemfører du graviditeten uden problemer, så prøv bare at glemme deres lidt misforståede "hjælpsomhed"

Anmeld Citér

6. april 2015

l.kjoeller

Trænger lidt til at komme ud med lidt frustration, og er sikker på nogle har stået i samme situation.. 

Valgte at fortælle familien jeg var gravid, da vi var til påskefrokost, og vi plejer alle at drikke os lidt fulde, og tage i byen, rigtig familie fest. 

Er kun seks uger henne, og er glad for det er sket, efter kun to måneder på metformin. 

Men mine to søstre er meget " ikke glæd dig for meget, du har aldrig været gravid før, så det er stor chance for en spontan abort" .. 

Der er vel altid en chance? Og alligevel stor chance for man gennemføre en graviditet. Mine søstre har ikke selv børn eller noget. 

Men er bare så ked af mine søstre ødelægger glæden , og starter bekymringer som muligvis ikke er nødvendige. Men er glad for min familie ved det, de vil da 100% støtte mig hvis det ender i en sa :/

Er sikker på de ønsker at beskytte dig. Man gider ikke høre om chancen for abort men ved godt den er der. Den er ikke større første end anden gang men ja ca hver 4 graviditet går til grunde. Forhåbentlig sker det ikke for dig og synes bestemt du skal tænke positivt og nyde det.  tillykke

Anmeld Citér

6. april 2015

monedk

xStinepigen skriver:

Nu oplevede jeg en spontan abort første gang jeg var gravid. 

& det gør jo ikke ligefrem vente tiden til den "sikre" tid sjovere. 

Men... Der er altid nogen der skal fremhæve de dårlige ting man ikke har lyst til at forholde sig til eller tænke på. Sådan tror jeg bare desværre nogle mennesker er indrettet og det er super træls. Jeg har også oplevet flere der har sagt latterlige ting som "måske er den deform", " eller har to hoveder" osv... 

Du må bare lukke ørerne og tænke på alt det gode, ellers bliver man da vanvittig <3

Anmeld Citér

8. april 2015

Milas14

Jeg er gravid med mit 4 barn og har aldrig prøvet at abortere. Har osse sagt det tidligt og har aldrig oplevet at nogen har sagt : men det kan jo gå galt:... 

Synes det er noget mærkeligt noget at sige til andre...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.